PracaGrupypl.praca.dyskusje › certyfikat+magisterka

  • 1. Data: 2004-01-15 11:31:16
    Temat: certyfikat+magisterka
    Od: "T" <s...@h...pl>

    Witam!
    Mam do grupy pytanko: czy majac magisterke z fil. germanskiej z wykszt.
    nauczycielskim, i cert. profa z anglika mozna uczyc angielskiego? Wiem ze
    teoret. mozna do 2006, ale jak jest w praktyce? (chodzi mi o szkoly
    panstwowe/prywatne)

    Thank you from the mountain,

  • 2. Data: 2004-01-15 12:18:40
    Temat: Re: certyfikat+magisterka
    Od: "dx" <d...@f...com.pl>

    > teoret. mozna do 2006, ale jak jest w praktyce? (chodzi mi o szkoly
    > panstwowe/prywatne)
    >
    > Thank you from the mountain,

    Mozna, w praktyce tak samo.
    Swoja droga piszesz z Zakopca czy Szklarskiej :-) bo dziekowac z gory za cos
    brzmi chyba nieco inaczej w angielskim .....to thank in advance....ale
    popraw mnie bo to Ty chcesz tego angielskiego uczyc ....
    darek

  • 3. Data: 2004-01-15 13:46:13
    Od: "T" <s...@h...pl>

    teoret. mozna do 2006, ale jak jest w praktyce? (chodzi mi o szkoly

    > Mozna, w praktyce tak samo.

    dobrze wiedziec.

> [...]
    > brzmi chyba nieco inaczej w angielskim .....to thank in advance....ale
    > popraw mnie bo to Ty chcesz tego angielskiego uczyc ....

    :-)) nie, to dowcip, np zakopane- the dug-ups, huj mnie to obchodzi-
    a penis is walking around me i takie rzeczy...

    dzieki,

  • 4. Data: 2004-01-15 15:02:35
    Od: "Cherokee" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    Użytkownik "T" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > huj
    przez ch

    cherokee

  • 5. Data: 2004-01-15 15:06:27
    Od: Rootol <r...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik T napisał:

    > huj mnie to obchodzi-
    > a penis is walking around me i takie rzeczy...

    Jak chcesz uczyć kogoś angielskiego lub niemieckiego to najpierw naucz
    się polskiego. Poza tym mogłeś wybrać mniej wulgarny przykład.

    Pozdrawiam,

    Rootol.

    ps. nie wiedziałem, że angielskie 'penis' to wulgaryzm :)

  • 6. Data: 2004-01-15 18:36:34
    Od: "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl>

    > nauczycielskim, i cert. profa z anglika mozna uczyc angielskiego? Wiem ze
    > teoret. mozna do 2006, ale jak jest w praktyce? (chodzi mi o szkoly

    dlaczego wspomniałeś do 2006? Dlaczego akurat ta data. Czy po niej
    uprawnienia pedagogiczne przestaną być ważne?

    TSS

  • 7. Data: 2004-01-20 11:38:24
    Od: "T" <s...@h...pl>

    Użytkownik "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dlaczego wspomniałeś do 2006? Dlaczego akurat ta data. Czy po niej
    > uprawnienia pedagogiczne przestaną być ważne?

    tak slyszalem- znaczy ze nie mozna tylko z certyfikatem.

  • 8. Data: 2004-01-20 11:39:24
    Od: "T" <s...@h...pl>

    > Jak chcesz uczyć kogoś angielskiego lub niemieckiego to najpierw naucz
    > się polskiego. Poza tym mogłeś wybrać mniej wulgarny przykład.

    Moglem. Ale one nie sa tak smieszne.

    > Pozdrawiam,
    >
    > Rootol.
    >
    > ps. nie wiedziałem, że angielskie 'penis' to wulgaryzm :)

    nie jest.