PracaGrupypl.praca.dyskusje › VAT

  • 1. Data: 2006-03-05 09:23:46
    Temat: VAT
    Od: "raku" <r...@W...gazeta.pl>

    Powyzej pewnej zarobionej kwoty na umowe o dzielo jest vat. Przepis
    dotyczacy tego podatku jest tak metny, ze kazdy US interpretuje go inaczej.
    Mam pytanie, co jesli pracowalo sie w jednej firmie na umowe o dzielo i
    robilo dodatkowe zlecenia. Czy praca w tej firmie jest tez vatowana? Co z
    umowami z 50% uzysku, umowami zlecenia? Od jakiej kwoty jest ten vat
    liczony( brutto czy netto). Moze jakis link do strony gdzie ten przepis jest
    dokladnie wyjasniony, bo nawet ksiegowe nie wiedza:( Oczywiscie zalezy mi,
    zeby jak najmniej zaplacic, tego Vatu, albo wcale.
    raku