PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozliczanie zagranicznej telepracy

  • 1. Data: 2006-03-04 20:58:04
    Temat: Rozliczanie zagranicznej telepracy
    Od: w...@o...pl

    Witam!

    Czy ktos z szanownych grupowiczow orientuje sie w temacie
    rozliczania telepracy dla zagranicznego kontrahenta (UK, Irlandia).
    Chodzi mi o forme naszej "umowy o dzielo z przeniesieniem praw
    autorskich majatkowych". Czy cos takiego funkcjonuje w obrocie
    zagranicznym, gdzie placi sie podatki, ubezpieczenie spoleczne,
    jakie sa koszty uzyskania przychodu i ogolnie jak to rozliczac?

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2006-03-04 21:48:33
    Temat: Re: Rozliczanie zagranicznej telepracy
    Od: "eth0.pl" <mirek[@]eth0[.]pl>

    w...@o...pl wrote:

> [...]
    > zagranicznym, gdzie placi sie podatki, ubezpieczenie spoleczne,
    > jakie sa koszty uzyskania przychodu i ogolnie jak to rozliczac?

    Hmm... A moze wlasna dzialalnosc, faktury i kontrakt?

    --
    eth_0 | GG:4500044
    http://www.eth0.pl - Tani Hosting, Konta Sponsorowane, Shoutcast

  • 3. Data: 2006-03-05 12:50:34
    Od: Bronek Kozicki <b...@r...pl>

    eth0.pl wrote:
    > Hmm... A moze wlasna dzialalnosc, faktury i kontrakt?

    właśnie chciałem to samo poradzić :) Nie wiem, czy w ogóle da się
    prowadzić współpracę zza granicą inaczej.

    B.