PracaGrupypl.praca.dyskusje › Warszawa/copywriter/dodatkowa

  • 1. Data: 2006-03-04 20:35:51
    Temat: Warszawa/copywriter/dodatkowa
    Od: "Agnieszka" <p...@N...gazeta.pl>

    Oferujemy pracę dla copywritera. Wymagane doświadczenie w branży
    rozrywkowej. Do obowiązków należeć będzie pisanie bardzo krótkich tekstów
    kierowanych do młodzieży.
    Rozpatrywane będą wyłącznie oferty z przykładami tekstów. Oferta ważna do do
    5.03.2006.
    Oferty proszę wysyłać na adres: p...@g...pl

  • 2. Data: 2006-03-04 20:44:57
    Temat: Re: Warszawa/copywriter/dodatkowa
    Od: Marek <a...@w...zapraszam.pl>

    Dnia 04-03-2006 o 21:35:51 Agnieszka <p...@N...gazeta.pl> napisał:
> [...]
    > kierowanych do młodzieży.
    > Rozpatrywane będą wyłącznie oferty z przykładami tekstów. Oferta ważna

    Dobrze Pani zrobiła Pani Agnieszko, że zaproponowała Pani dyskujsę na
    temat swojego ogłoszenia. Trochę porad na pewno się przyda. Ja ze swojej
    strony proponuję jedną - ponieważ firma (o ile to jest firma) nie posiada
    swojej domeny, to przynajmniej powinna Pani podać nazwę firmy, jeżeli ta
    nie ma również adresu ani telefonu - będzie bardziej poważnie i mniej
    "rozrywkowo" :-)

    --
    Marek
    http://zapraszam.pl

  • 3. Data: 2006-03-05 00:01:09
    Od: "AndrzejW" <w...@c...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marek" <a...@w...zapraszam.pl> napisał w
    wiadomości news:op.s5wo87pkzzg1pz@marek...

> [...]
    > swojej domeny, to przynajmniej powinna Pani podać nazwę firmy, jeżeli ta
    > nie ma również adresu ani telefonu - będzie bardziej poważnie i mniej

    Dokładnie tak.
    W przeciwnym razie można by przypuścić, że to Pani Agnieszka ma do napisania
    taki tekst na poniedziałek - niestety brak jej weny twórczej ;)

    pozdr
    AW

  • 4. Data: 2006-03-06 13:25:55
    Od: "mortez" <m...@g...pl>

> [...]
    > swojej domeny, to przynajmniej powinna Pani podać nazwę firmy, jeżeli ta
    > nie ma również adresu ani telefonu - będzie bardziej poważnie i mniej

    He, a może Pani Agnieszka jest z Gazety Wyborczej ;)

  • 5. Data: 2006-03-06 22:26:46
    Od: Marek <a...@w...zapraszam.pl>

    Dnia 06-03-2006 o 14:25:55 mortez <m...@g...pl> napisał:

    > He, a może Pani Agnieszka jest z Gazety Wyborczej ;)

    Może, ale zaczyna dyskusje i znika... Nie wygląda to na profesjonalistę z
    GW.

    --
    Marek
    http://zapraszam.pl