PracaGrupypl.praca.dyskusje › Obliczenie pensji netto?

  • 1. Data: 2006-03-05 10:40:05
    Temat: Obliczenie pensji netto?
    Od: Robert Zawodny <robert.zawodny@[usunto]gazeta.pl>

    Witam.

    Zarabiam 1650 zł brutto. Ile powinna wynosić moja pensja netto.
    Proszę o szybką odpowiedź bo chyba pracodawca mnie dyma.

  • 2. Data: 2006-03-05 10:42:14
    Temat: Re: Obliczenie pensji netto?
    Od: Robert Zawodny <robert.zawodny@[usunto]gazeta.pl>

    On Sun, 5 Mar 2006 10:40:05 +0000 (UTC), Robert Zawodny
    <robert.zawodny@[usunto]gazeta.pl> wrote:

    >Witam.
    >Zarabiam 1650 zł brutto. Ile powinna wynosić moja pensja netto.
    >Proszę o szybką odpowiedź bo chyba pracodawca mnie dyma.
    Umowa o pracę pełny etat.

  • 3. Data: 2006-03-05 10:43:37
    Od: "Michal" <m...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "Robert Zawodny" <robert.zawodny@[usunto]gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:tjfl029k664uovn1erifbpa460vllo3cno@4ax.com...
    > Witam.
    >
    > Zarabiam 1650 zł brutto. Ile powinna wynosić moja pensja netto.
    > Proszę o szybką odpowiedź bo chyba pracodawca mnie dyma.

    brutto1 650.00zł
    koszty uzyskania przychodu 102.25zł
    podstawa opodatkowania 1 239.03zł
    zaliczka na podatek dochodowy 87.30zł
    ubezpieczenie zdrowotne 114.01zł
    cz. ZUS'u płacona przez pracownika 308.72zł
    cz. ZUS'u płacona przez pracodawcę 295.02zł

    netto 1 139.97zł

    Michal

  • 4. Data: 2006-03-05 10:45:22
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

> [...]
    >
    > Zarabiam 1650 zł brutto. Ile powinna wynosić moja pensja netto.
    > Proszę o szybką odpowiedź bo chyba pracodawca mnie dyma.

    http://www.infor.pl/dane/?tresc=kalkulatory
    http://www.pit.pl/pages/i/2504.php

    Może Cię dymać, jeśli podstawowych informacji
    nie możesz znaleźć na google.

  • 5. Data: 2006-03-05 23:50:58
    Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

> [...]
    > ubezpieczenie zdrowotne 114.01zł
    > cz. ZUS'u płacona przez pracownika 308.72zł
    > cz. ZUS'u płacona przez pracodawcę 295.02zł

    wliczyłeś tu na hydre nienasyconą ("służba" zdrowia)
    - tą część opodatkowaną?

  • 6. Data: 2006-03-06 10:11:32
    Od: "Pietrek" <S...@w...pl>

    Użytkownik "Robert Zawodny" napisał":

    > Zarabiam 1650 zł brutto. Ile powinna wynosić moja pensja netto.
    > Proszę o szybką odpowiedź bo chyba pracodawca mnie dyma.

    Na szybko to się liczyło:
    brutto x 2 /3 i wychodziło około netto.

    P.

  • 7. Data: 2006-03-08 00:42:35
    Od: "tokugawa" <P...@g...com>

    http://www.money.pl/podatki/kalkulatory/podatkowy wydaje sie rozsadny

  • 8. Data: 2006-03-11 13:47:35
    Od: Dariusz Tarczoń <t...@i...pl>

    Robert Zawodny napisał(a):
    > Witam.
    >
    > Zarabiam 1650 zł brutto. Ile powinna wynosić moja pensja netto.
    > Proszę o szybką odpowiedź bo chyba pracodawca mnie dyma.

    http://www.randstad.pl/content/employer/salary-calcu
    lator/

    PS ~1136,92 PLN

    pozdrawiam...