PracaGrupypl.praca.dyskusje › Upadlosc, likwidacja czy moze cos innego

  • 1. Data: 2006-03-05 06:45:54
    Temat: Upadlosc, likwidacja czy moze cos innego
    Od: "Krzysztof Szm" <k...@e...strefa.pl>

    Witam wszystkich Szanownych Grupowiczow.
    27.01.2006 zostalem powolany na stanowisko prezesa zarzadu firmy w ktorej
    poprzedni zarzad zlozyl do sadu wniosek o upadlosc.
    W mojej ocenie upadlosc nie zostanie przyjeta z braku srodkow na
    zaspokojenie masy upadlosciowej, zatem pozostaje likwidacja.
    Walne zgromadzenie wspolnikow powola likwidatora ktory rozkurzy cale to
    nasze towarzystwo wzajemnej adoracji.
    A moze istnieje cos bardziej subtelnego jak likwidacja.
    Plan naprawczy jest oparty na bardzo slabych podstawach wiec co dalej
    robic.?
    Firma jest zakladem pracy chronionej a ludzie pracuja mimo zaleglosci w
    wyplatach wynagrodzen.

    --
    Krzysztof Szm
    Mów tylko wtedy, gdy cię zapytają, ale żyj tak, aby cię pytano.

  • 2. Data: 2006-03-05 09:34:40
    Temat: Re: Upadlosc, likwidacja czy moze cos innego
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    powiedz ile jesteś (realnie) skłonny zapłacić a wtedy znajdziesz pomoc :)

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 3. Data: 2006-03-05 13:49:12
    Od: b...@o...pl

> [...]
    >
    > --
    > Krzysztof Szm
    > Mów tylko wtedy, gdy cię zapytają, ale żyj tak, aby cię pytano.

    gdzie to jest?
    robiłem już parę takich spraw
    b...@o...pl

  • 4. Data: 2006-03-05 17:32:42
    Od: "Krzysztof Szm" <k...@e...strefa.pl>

    gdzie to jest?
    robiłem już parę takich spraw

    Łączność sp. z o.o. RYBNIK ul. Rudzka 47
    moje gg 2233128
    gsm 507 140 430
    zapraszam na stronę: http://www.forumprezesow.go.pl/
    tam jest o wiele spokojniej a sytuacja tez jest opisana