PracaGrupypl.praca.dyskusje › VALEO

  • 1. Data: 2003-08-17 10:35:37
    Temat: VALEO
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    Witam szanownych grupowiczów! :)
    Interesuje mnie taka firma Valeo (producent jakiś wycieraczek w Krakowie i
    Katowicach). Tak się złożyło że wczoraj poczytałem sobie o tzw. EUROBANKU, i
    zastanawia mnie podobieństwo postępowania tej firmy. Czy nie jest to jakaś
    powiedzmy sobie reklama...
    Dużo ogłoszeń w gazecie, w internecie - odpowiedziałem chyba z 20 razy,
    spełniam chyba 100% wymogów... ZERO REAKCJI!!!
    Firmy które prowadzą w danym okresie rekrutację - powinny przynajmniej się
    odezwać czy otrzymały ofertę, że zostanie lub została rozpatrzona itd. Nawet
    nie mam maila zwrotnego z potwierdzeniem otrzymania załączników. A
    najbardziej mnie denerwują firmy typu HRK, które na podstawie samych
    dokumentów dyskwalifikują pracownika, bez rozmowy kwalifikacyjnej. Podobnie
    jest z firmą Lear Corp. do której po okresie miesiąca zadzwoniłem i
    otrzymałem odpowiedź że nie mogę przyjść na teren firmy, ale dyrektor ma już
    80 podań na biurku i będzie je rozpatrywał. Telefon ten wykonałem w kwietniu
    2003. Do dzisiaj głucho.
    Czy w związku z powyższym ktoś się już kontaktował z Valeo, czy była jakaś
    rozmowa kwalifikacyjna? Czy radzicie olać to i nie zaprzątać sobie głowy
    głupotami. Tylko pytam, bo pewnie znajdzie się 20 osób, które też się
    zastanawiają nad tym.

    Pozdrawiam, Tomek

  • 2. Data: 2003-08-17 13:47:00
    Temat: Re: VALEO
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Użytkownik "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Interesuje mnie taka firma Valeo (producent jakiś wycieraczek w Krakowie i
    > Katowicach).

    Nie dziwi mnie fakt ze Ci nie odpowiedzieli - lokalny producent jakis
    wycieraczek - dowaliles stary ;)

    --
    Pozdro
    Da:-)Za
    GG#2164759
    d...@w...pl

  • 3. Data: 2003-08-17 15:44:26
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    "Da:-)Za" <d...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie dziwi mnie fakt ze Ci nie odpowiedzieli - lokalny producent jakis
    > wycieraczek - dowaliles stary ;)

    No wlasnie :-)

  • 4. Data: 2003-08-17 16:00:50
    Od: "#as" <a...@o...pl>

    > Nie dziwi mnie fakt ze Ci nie odpowiedzieli - lokalny producent jakis
    > wycieraczek - dowaliles stary ;)

    Wbrew pozorom firma (zagraniczny kapital, dlatego gnebia z jezyka) sie
    rozwija. W najblizszym czasie maja podobno SAP'a wdrazac :P

    --
    Andrzej

  • 5. Data: 2003-08-17 17:47:09
    Od: "Pyetia" <p...@p...onet.pl>

    Jeden moj znajomy mial troche wiecej szczescia. Zadzwonili do niego po tym
    jak wyslal oferte ogloszenie z 7 lipca o szkoleniu: Young Engineers. Byl na
    rozmowie w Warszawce w ostatnia srode.
    Ludzie strasza ze zawiadamiaja po angielsku telefonicznie i rozmowa jest
    cala po anglisku a ta raza tel byl po polsku i rozmowa w 90% po polsku.

    Nie taki diabel straszny

    Piotrek

  • 6. Data: 2003-08-17 17:54:19
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

> [...]
    > Dużo ogłoszeń w gazecie, w internecie - odpowiedziałem chyba z 20 razy,
    > spełniam chyba 100% wymogów... ZERO REAKCJI!!!

    Gleboko wspolczuje firmom, ktore otrzymuja po 20 razy aplikacje od kogos, kto
    nawet nie zadal sobie trudu, zeby sprawdzic, kim jest na rynku jego przyszly
    pracodawca.

    Ich www, jak nietrudno sie domyslic, to: www.valeo.pl - sprawdz chociaz po
    fakcie. Gdyby Ci sie nie chcialo, to informuje Cie, ze realizuja obrot 10 mld
    USD rocznie, zatrudniaja prawie 70 tys ludzi w 25 krajach i sa jednym z
    najwiekszych graczy na swoim rynku.

    BTW - I to sie nazywa bezrobocie????

    pozdrawiam,

    glos

  • 7. Data: 2003-08-17 17:55:53
    Od: "Solos" <solos[nie lubie spamu]@pro.wp.pl>

    Pyetia wrote:
> [...]
    > Ludzie strasza ze zawiadamiaja po angielsku telefonicznie i rozmowa
    > jest cala po anglisku a ta raza tel byl po polsku i rozmowa w 90% po

    a to dziwne ze po polsku. bo ja wyslalem tez do tego ogloszenia aplikacje.
    zadzwonili do mnie po jakims czasi i zaprosili na interview, ktory odbyl sie
    5 sierpnia. jak dzwonili zeby zaprosic na interview to mowili po polsku ale
    rozmowa kwalifikacyjna 5 sierpnia byla w 100% po angielsku (z francuzem).
    zobaczymy - czekam az sie odezwa czy przeszedlem ten etap ;)

    --- Michał "Solos" Raczko ---
    --- GG 3115539 ---

  • 8. Data: 2003-08-17 20:03:33
    Od: "mer" <b...@i...pl>

> [...]
    > 80 podań na biurku i będzie je rozpatrywał. Telefon ten wykonałem w kwietniu

    Masz racje! Weź ich zwolnij wszystkich i przymnij nowych to sie nauczą szybko.

    mer

  • 9. Data: 2003-08-17 20:14:21
    Od: "publist" <p...@i...pl>

> [...]
    kto
    > nawet nie zadal sobie trudu, zeby sprawdzic, kim jest na rynku jego
    Boze, dziekuje, ze ktos to wreszcie powiedzial, bo juz mialem sam klepac ;)

    Pozdrawiam
    publist

  • 10. Data: 2003-08-17 20:16:57
    Od: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>

    <g...@W...onet.pl> wrote in message
> [...]
    mld
    > USD rocznie, zatrudniaja prawie 70 tys ludzi w 25 krajach i sa jednym z

    Wystarczy jezdzic np. fietm by nie miec wyobrazenie, ze valeo to nie tylko
    jakiestam wycieraczki :-)