PracaGrupypl.praca.dyskusjeVALEO › VALEO
    From: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: VALEO
    Date: Sun, 17 Aug 2003 12:35:37 +0200

    Witam szanownych grupowiczów! :)
    Interesuje mnie taka firma Valeo (producent jakiś wycieraczek w Krakowie i
    Katowicach). Tak się złożyło że wczoraj poczytałem sobie o tzw. EUROBANKU, i
    zastanawia mnie podobieństwo postępowania tej firmy. Czy nie jest to jakaś
    powiedzmy sobie reklama...
    Dużo ogłoszeń w gazecie, w internecie - odpowiedziałem chyba z 20 razy,
    spełniam chyba 100% wymogów... ZERO REAKCJI!!!
    Firmy które prowadzą w danym okresie rekrutację - powinny przynajmniej się
    odezwać czy otrzymały ofertę, że zostanie lub została rozpatrzona itd. Nawet
    nie mam maila zwrotnego z potwierdzeniem otrzymania załączników. A
    najbardziej mnie denerwują firmy typu HRK, które na podstawie samych
    dokumentów dyskwalifikują pracownika, bez rozmowy kwalifikacyjnej. Podobnie
    jest z firmą Lear Corp. do której po okresie miesiąca zadzwoniłem i
    otrzymałem odpowiedź że nie mogę przyjść na teren firmy, ale dyrektor ma już
    80 podań na biurku i będzie je rozpatrywał. Telefon ten wykonałem w kwietniu
    2003. Do dzisiaj głucho.
    Czy w związku z powyższym ktoś się już kontaktował z Valeo, czy była jakaś
    rozmowa kwalifikacyjna? Czy radzicie olać to i nie zaprzątać sobie głowy
    głupotami. Tylko pytam, bo pewnie znajdzie się 20 osób, które też się
    zastanawiają nad tym.

    Pozdrawiam, Tomek