PracaGrupypl.praca.dyskusjeVALEO › Re: VALEO
    From: "" <g...@W...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: VALEO
    Date: 17 Aug 2003 19:54:19 +0200

    > Witam szanownych grupowiczów! :)
    > Interesuje mnie taka firma Valeo (producent jakiś wycieraczek w Krakowie i
    > Katowicach). Tak się złożyło że wczoraj poczytałem sobie o tzw. EUROBANKU, i
    > zastanawia mnie podobieństwo postępowania tej firmy. Czy nie jest to jakaś
    > powiedzmy sobie reklama...
    > Dużo ogłoszeń w gazecie, w internecie - odpowiedziałem chyba z 20 razy,
    > spełniam chyba 100% wymogów... ZERO REAKCJI!!!

    Gleboko wspolczuje firmom, ktore otrzymuja po 20 razy aplikacje od kogos, kto
    nawet nie zadal sobie trudu, zeby sprawdzic, kim jest na rynku jego przyszly
    pracodawca.

    Ich www, jak nietrudno sie domyslic, to: www.valeo.pl - sprawdz chociaz po
    fakcie. Gdyby Ci sie nie chcialo, to informuje Cie, ze realizuja obrot 10 mld
    USD rocznie, zatrudniaja prawie 70 tys ludzi w 25 krajach i sa jednym z
    najwiekszych graczy na swoim rynku.

    BTW - I to sie nazywa bezrobocie????

    pozdrawiam,

    glos