PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praktyka w marketingu / Wrocław

  • 1. Data: 2003-08-16 19:33:56
    Temat: Praktyka w marketingu / Wrocław
    Od: "Agencja marketingowa" <u...@W...onet.pl>

    Bardzo przepraszam za zamieszczenie ogłoszenia na tej grupie, ale nie mogę
    zamieścić go na grupie praca.oferowane - zapewniam, że próbowałem.

    Jesteśmy grupą ekspertów reprezentujących różne dziedziny aktywności
    marketingowej. Wywodzimy się z jednej firmy, w której przez 2 lata tworzyliśmy
    odnoszący sukcesy zespół marketingu.

    Obecnie poszukujemy Praktykanta (Praktykantki), który wspomógłby nas w bieżącej
    działalności.
    Zależy nam na jak najszybszym rozpoczęciu współpracy.

    Szukamy osoby, która interesuje się marketingiem, a dodatkowo:

    - sprawnie porusza się w internecie
    - nie boi się odważnie rozmawiać przez telefon
    - jest dobrze zorganizowana
    - zna język angielski w stopniu umożliwiającym korzystanie z zagranicznych
    zasobów sieci
    - ma poczucie chumoru

    Do głównych zadań Praktykanta / Praktykantki należeć będzie:

    - kontaktowanie się z vortalami marketingowymi
    - wprowadzanie i opracowywanie danych w bazie danych
    - obsługiwanie systemu CRM
    - telemarketing
    - pomaganie w pracach biurowych

    Nasza praktyka jest bezpłatna, co nie oznacza, że Praktykant nie wyniesie z
    niej korzyści. Osoby, trafiające do nas w ramach praktyk, wybierane są
    starannie, za to mają możliwość uczestniczenia w spotkaniach kreatywnych i
    procesie tworzenia strategii.
    Wchodząc na pokład naszej grupy masz szansę uczestniczyć w niezwykłej
    przygodzie i zdobywać doświadczenie z najlepszymi.
    Wszelkich informacji dotyczących firmy i oferty związanej z praktyką chętnie
    omówimy podczas indywidualnych spotkań.

    Zgłoszenia (krótki list, w którym opiszesz co dokładnie interesuje Cię w
    marketingu + CV) prosimy przesyłać na adres u...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2003-08-16 19:53:15
    Temat: Re: Praktyka w marketingu / Wrocław
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Mam do wykopania 10 km rowu o glebokosci 1 m.
    Zatrudnie na tydzien nieograniczona ilosc studentow i absolwentow w ramach
    bezplatnej praktyki.
    Jesli chwyci, zamierzam przyjmowac dalsze zlecenia i zwiekszac ilosci
    praktykantow.

  • 3. Data: 2003-08-16 20:07:50
    Od: "G." <mckenna@kill spammer.gazeta.pl>

    W artykule <2...@n...onet.pl>=id-wiadomo
    ści z dnia
    sob 16. sierpnia 2003 21:33 Agencja marketingowa
    u...@W...onet.pl napisał:

    > - ma poczucie chumoru
    Żeczywiste czy wirtóalne?

    --
    G.
    "My only regret in life is that I am not someone else"

  • 4. Data: 2003-08-16 20:27:23
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    u...@W...onet.pl news:28b9.00000102.3f3e8723@newsgate.onet.pl

    > mogę zamieścić go na grupie praca.oferowane - zapewniam, że

    Ukaze sie ono wkrotce (prawdopodobnie - chyba ze bedzie odrzucone), grupa
    jest moderowana.

    > Nasza praktyka jest bezpłatna, co nie oznacza, że Praktykant nie
    > wyniesie z niej korzyści. Osoby, trafiające do nas w ramach praktyk,
    > wybierane są starannie, za to mają możliwość uczestniczenia w

    Coz, przynajmniej macie poczucie _h_umoru ;)

    btw. ja poszukuje kogos do podawania mi drinkow oraz podawania piwa z
    lodowki gdy pracuje, zapewniam tej osobie udzial w procesie decyzyjnym co
    do wyborow napojow ktore bedzie mi kupowac, oraz rozwoj relacji
    interpersonalnych

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 5. Data: 2003-08-16 20:34:41
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości >
> [...]
    > lodowki gdy pracuje, zapewniam tej osobie udzial w procesie decyzyjnym co
    > do wyborow napojow ktore bedzie mi kupowac, oraz rozwoj relacji

    Rozumiem, ze zdjecia w bieliznie nie pojda w tym wypadku do kosza ?;)

    (bez sygnaturki:))))))))))))))))))))))))
    Krzysztof

    > --
    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~l-.~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~

  • 6. Data: 2003-08-16 20:58:11
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    > Rozumiem, ze zdjecia w bieliznie nie pojda w tym wypadku do kosza ?;)

    O ile wiek nie przekroczy 24 jędrnych lat, bo "jak mam 25 lata..." to
    odpada.

  • 7. Data: 2003-08-16 21:08:49
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Sławek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > O ile wiek nie przekroczy 24 jędrnych lat, bo "jak mam 25 lata..." to
    > odpada.
    Sie wie.....to przeciez juz wiek przedemerytalny na naszym rynku pracy:)

  • 8. Data: 2003-08-16 21:22:40
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to>

    Użytkownik zwany Agencja marketingowa, ukrywający się pod adresem:
    <u...@W...onet.pl> napisał:
    /ciach/

    > Szukamy osoby, która interesuje się marketingiem, a dodatkowo:

    /blebleble/

    > - ma poczucie chumoru

    /blebleble/

    > Nasza praktyka jest bezpłatna, co nie oznacza, że Praktykant nie
    > wyniesie z niej korzyści.

    Wienc jórz wjem do czego jest poczebne to poczócie chumoru - zero kasy
    za pracem...
    Marek
    (wytnij NOSPAM z adresu)

  • 9. Data: 2003-08-16 21:36:31
    Od: "Agencja marketingowa" <u...@p...onet.pl>

    Wszystkim kolegom/ koleżankom z poczuciem chumoru bardzo dziękuję.
    Mam poważną ofertę i wykładam karty na stół.
    Oferta jest skierowana do zainteresowanych, nie zaś do strutych i zgoszkniałych.
    Jak napisałem, brak "wypłaty" nie oznacza zupełnego braku korzyści. Zapewniam,
    że nie oznacza to szerokiego uśmiechu i uścisku dłoni prezesa.
    Jakbym napisał, że za praktykę oferujemy 1500 złotych moglibyście mi wierzyć
    dokładnie tak samo.

    Pozdrawiam
    uba

  • 10. Data: 2003-08-16 21:57:37
    Od: "Agencja marketingowa" <u...@p...onet.pl>

    Pozwolę sobie dodać jeszcze jedną uwagę.
    Myślę, że poza tym, że piszę chumor zamiast humor, co wnikliwi już zdążyli
    zauważyć, nie można mi nić zarzucić.

    Jeszcze raz pozdrawiam