PracaGrupypl.praca.dyskusje › VALEO

  • 11. Data: 2003-08-18 12:17:16
    Temat: Re: VALEO
    Od: "Pyetia" <p...@p...onet.pl>

    > a to dziwne ze po polsku. bo ja wyslalem tez do tego ogloszenia aplikacje.
    > zadzwonili do mnie po jakims czasi i zaprosili na interview, ktory odbyl
    sie
    > 5 sierpnia. jak dzwonili zeby zaprosic na interview to mowili po polsku
    ale
    > rozmowa kwalifikacyjna 5 sierpnia byla w 100% po angielsku (z francuzem).
    > zobaczymy - czekam az sie odezwa czy przeszedlem ten etap ;)

    To bylo 13. sierpnia. Facet stwierdzil znudzony, ze "Z prezentacji po
    angielsku pewnie sie pan przygotowal to porozmawiamy o czym innym ... " A
    miala byc wlasnie prezentacja o firmie w j. ang.
    I co pojechalbys na kilka lat za granice na szkolenia? Moze jednak lepiej w
    Polsce sprobowac?
    Niestety w Polsce Valeo ma slabsze zaplecze badawczo - rozwojowe. Lepsi sa u
    nas z Delphi.
    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 12. Data: 2003-08-19 07:52:31
    Od: "Solos" <solos[nie lubie spamu]@pro.wp.pl>

    Osoba podpisujaca sie jako Pyetia nagle oderwala sie od swoich zajec i
    naskrobala nastepujaca wiadomosc dla swiata:
    > I co pojechalbys na kilka lat za granice na szkolenia?

    jasne ze bym pojechal

    >Moze jednak lepiej w Polsce sprobowac?

    do Polski przyjade po szkoleniu :)

    --- Michał "Solos" Raczko ---
    --- GG 3115539 ---

  • 13. Data: 2003-08-19 11:03:50
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    ...okresie miesiąca zadzwoniłem i

    > Masz racje! Weź ich zwolnij wszystkich i przymnij nowych to sie nauczą
    szybko.

    > mer

    Cie wyszkolili a tych studiach... - pozazdrościć mer

  • 14. Data: 2003-08-19 11:12:58
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    > No wlasnie :-)

    Tak jak napisałem - nie chciałem głębiej wchodzić w temat, oferta dotyczy
    stanowisk dla konstruktora, technologa a nie producenta wycieraczek.
    Wiem co produkują, w co grają i jaka to branża.
    Dziwne że nikt nie ma z nimi żadnych doświadczeń, tylko jakieś pogłoski że
    kolega kolegi, którego kolegą jest ten kolega gdzieś tam kiedyś słyszał że
    otrzyma informacje po angielsku i się rozpłaszczy...

    Z Waszych postów wynika dla mnie zatem taka myśl, że być może firma nie
    otrzymała mojego podania i będę się musiał wsiąść w tramwaj i się tam
    przejechać.

    Pozdrawiam, Tomek

    Rok ma 12 miesięcy, miesiąc średnio 30 dni, każdy dzień składa się z 24
    godzin. Jedna godzina liczy 60 minut...

  • 15. Data: 2003-08-19 11:21:09
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    > Niestety w Polsce Valeo ma slabsze zaplecze badawczo - rozwojowe. Lepsi sa
    > nas z Delphi.
    > Pozdrawiam
    > Piotrek

    Oj nazywał jak nazywał... Wielkie DELPHI - Krośnieńska Fabryka Amortyzatorów
    poprostu. Pamietam jak trzęśli porami jak jeszcze w Polsce się produkowało
    Cinquecento. I jak potrafili skonstruować amortyzator sportowy do niego.
    Wcale wiele się tam nie poprawiło. Tylko weszła norma ISO oraz
    restrukturyzacja co w efekcie doprowadziło do stanu że zatrudniają
    absolwentów na 3 miesiące, obiecując możliwość awansu i szkolenia z których
    to obietnic nic nie wynika, po 3 miesiącach zwalniają i PAŃSTWO JESZCZE DO
    TEGO DOPŁACA. Sytuacja w tej firmie jest porąbana, wiem bo byłem na miejscu
    i nie życzę nikomu gorzej kto tam pracuje.

    Radzę popatrzeć na to realnie, niż zachwycać się sloganami typu - zachodni
    inwestor, zachodnia marka.
    (Ale stare maszyny, te co były, i tylko inne młoty przy korycie) \

    Czekam zatem na przykłady - CO DELPHI zainwestowało w KFA?
    Chyba kupiło nowe fotele do biura dla swojego prezesa.....:))

    Pozdrawiam, bo szkoda się załamywać nad postami co niektórych
    Tomek

    Zawód technolog w tym kraju zmienia swoje znaczenie, na: "tłumacz
    technicznych instrukcji z obcego języka"

  • 16. Data: 2003-08-19 11:25:24
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

    > Wbrew pozorom firma (zagraniczny kapital, dlatego gnebia z jezyka) sie
    > rozwija. W najblizszym czasie maja podobno SAP'a wdrazac

    Co to jest SAP?
    Co oznacza wdrożenie tego czegoś (przyznam się że pierwszy raz słyszę) i
    czym to się odbije na ich restrukturyzacji?

    Pozdrawiam, Tomek

  • 17. Data: 2003-08-19 20:45:47
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    OutDOOR s.c. napisał:

    > Co to jest SAP?

    System obejmujący modułowo cały zakres działania przedsiębiorstwa- tera
    to sie chyba nazywa ERP II.

    > Co oznacza wdrożenie tego czegoś (przyznam się że pierwszy raz słyszę) i
    > czym to się odbije na ich restrukturyzacji?

    Odbija się:

    - pustką w kasie;
    - czkawką przy płaceniu faktur;
    - jeżeli poprzedni system był naprawdę denny, to poprawą przepływu
    informacji, tylko nie można zapomnieć o ludziach je wklepujących -
    informacje same z siebie nie znajdą się w systemie. ;)

    Flyer

  • 18. Data: 2003-08-19 21:45:29
    Od: "JM" <j...@N...gazeta.pl>

    OutDOOR s.c. <o...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > otrzymałem odpowiedź że nie mogę przyjść na teren firmy, ale dyrektor ma już
    > 80 podań na biurku i będzie je rozpatrywał. Telefon ten wykonałem w kwietniu
    > 2003. Do dzisiaj głucho.
    > Czy w związku z powyższym ktoś się już kontaktował z Valeo, czy była jakaś
    > rozmowa kwalifikacyjna? Czy radzicie olać to i nie zaprzątać sobie głowy
    > głupotami. Tylko pytam, bo pewnie znajdzie się 20 osób, które też się
    > zastanawiają nad tym.
    >
    > Pozdrawiam, Tomek
    >
    > Możemy o tej firmie porozmawiać prywatnie. Napisz na moj e-mail.
    Proponuję Kraków!!!

  • 19. Data: 2003-08-19 21:48:50
    Od: "JM" <j...@N...gazeta.pl>

    Da:-\)Za <d...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie dziwi mnie fakt ze Ci nie odpowiedzieli - lokalny producent jakis
    > wycieraczek - dowaliles stary ;)
    >
    > Jeżeli zwrócicie uwagę to co 2 samochód posiada wycieraczki z Valeo.
    Zreszta oni robią również inne rzeczy, ale nie wiem czy mogę to ujawnić...
    Przód Fiata ma sporo części z Valeo

  • 20. Data: 2003-08-20 13:10:51
    Od: "#as" <a...@o...pl>

> [...]
    > informacji, tylko nie można zapomnieć o ludziach je wklepujących -
    > informacje same z siebie nie znajdą się w systemie. ;)

    Niewatpliwie, jezeli ktos decyduje sie na SAP'a (systemu posiadajacego
    kilkaset tysiecy(!!!) tabel w oracle'u i 'calkiem' drogiego), musi
    dysponowac jakas kasa, bo czyz nie taniej skorzystac z jakiegos IFS'a (dla
    mniejszych firm jak znalazl)?

    to napisal ja:
    --
    Andrzej S.