PracaGrupypl.praca.dyskusje › szukam pracy

  • 1. Data: 2003-08-15 11:08:08
    Temat: szukam pracy
    Od: "Łukasz" <t...@w...pl>

    Mieszakam w koszalinie jestem studentem szukam pracy jakiejkolwiek????? moze
    ktos mi pomoze

  • 2. Data: 2003-08-15 14:00:22
    Temat: Re: szukam pracy
    Od: "phet" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mieszakam w koszalinie jestem studentem szukam pracy jakiejkolwiek?????
    moze
    > ktos mi pomoze

    Hmm pomijając fakt że to chyba nie ta grupa (patrz pl.praca.szukana) to
    życzę powodzenia :)
    Pozdrawiam
    Dawid

  • 3. Data: 2003-08-15 21:09:13
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "Łukasz" <t...@w...pl> wrote in message
    > Mieszakam w koszalinie jestem studentem szukam pracy jakiejkolwiek?????
    moze
    > ktos mi pomoze

    Jedna rada. Nie licz na nikogo, bo za kilka miesiecy napiszesz na ta grupe
    post, ze bez znajomosci nic nie da sie osiagnac.

    Szukaj nadal pracy, najlepiej w branzy, jaka studiujesz.

    Kania