PracaGrupypl.praca.dyskusje › Grafton

  • 1. Data: 2005-07-07 12:23:45
    Temat: Grafton
    Od: Masza <s...@x...pl>

    Witam,
    mam sie stawic na rozmowie kwalifikacyjnej, pierwszej rozmowie w firmie
    Grafton. Czy ktos byl u nich na rozmowach i moze powiedziec czego moge sie
    spodziewac ? Stosuja jakies testy (jakie ?) zadaja madre/glupie pytania ??
    Szukam jakichkolwiek informacjii na temat rozmow w tej firmie
    rekrutacyjnej.

  • 2. Data: 2005-07-07 13:18:34
    Temat: Re: Grafton
    Od: andy <i...@i...pl>

    Masza napisał(a):
> [...]
    > spodziewac ? Stosuja jakies testy (jakie ?) zadaja madre/glupie pytania ??
    > Szukam jakichkolwiek informacjii na temat rozmow w tej firmie

    takie cos znalazlem w googlach

    http://groups.google.pl/groups?q=grafton&hl=pl&lr=&g
    roup=pl.praca.dyskusje&selm=ao15ds%241qqi%241%40news
    2.ipartners.pl&rnum=3
    http://groups.google.pl/groups?q=grafton&hl=pl&lr=&g
    roup=pl.praca.dyskusje&selm=gMHd5.26269%24pD2.541249
    %40news.tpnet.pl&rnum=5
    http://groups.google.pl/groups?q=grafton&start=10&hl
    =pl&lr=&group=pl.praca.dyskusje&selm=qYyu7.863%24aQ5
    .56817%40news.chello.at&rnum=11

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-07-07 13:31:27
    Od: Masza <s...@x...pl>

    > takie cos znalazlem w googlach
    Ja tez to znalazlem, ale nie interesuja mnie wiadomosci z 2001 roku.
    Poszukuje nowych informacji.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-07-08 16:08:25
    Od: " Eddie" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Masza <s...@x...pl> napisał(a):

> [...]
    > spodziewac ? Stosuja jakies testy (jakie ?) zadaja madre/glupie pytania ??
    > Szukam jakichkolwiek informacjii na temat rozmow w tej firmie

    Byłem, w tym roku. Stanowisko informatyczne. Normalna rozmowa, krótki dialog
    po angielsku. Żadnych testów. Generalnie w przyjaznej atmosferze...