PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zasilek chorobowy

  • 1. Data: 2005-07-07 11:35:12
    Temat: Zasilek chorobowy
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Witam
    Po jakim czasie od złożenia ostatniego dokumentu przez pracodawcę, ZUS wypłaca
    zasiłek chorobowy (wypadek w pracy)?

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 2. Data: 2005-07-07 22:46:32
    Temat: Re: Zasilek chorobowy
    Od: "Marcin" <d...@p...onet.pl>

    ZUS ma na to 3 tygodnie. Nie wypłaci zanim nie wypiszesz papierka, że nie
    masz dochodów.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-08-30 08:10:31
    Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    | ZUS ma na to 3 tygodnie. Nie wypłaci zanim nie wypiszesz papierka, że nie
    | masz dochodów.
    |
    | Pozdrawiam

    Czesc,
    Mam do Was pytanie odnosnie zasilku chorobowego. Czy ja musze cos wypelnic,
    zglosic sie do ZUSu itp., zeby mi go wyplacono? Bylam chora przez ok. 2
    miesiace, pracodawca wyplacil mi czesc wynagrodzenia informujac, ze reszte
    dostana z ZUSu. Tymczasem mija miesiac od zakonczenia mojego zwolnienia i
    nic nie dostalam.
    Bardzo prosze o informacje bo szukam po internecie ale jakos nie moge
    dotrzec do potrzebnej mi informacji.

    Pozdrawiam,
    Dominika R

  • 4. Data: 2005-08-30 08:39:45
    Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    | nic nie dostalam.
    | Bardzo prosze o informacje bo szukam po internecie ale jakos nie moge

    :))) Wlasnie listonosz przyniosl :)) Czyli nic nie musialam robic.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Dominika R