PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop wypoczynkowy

  • 1. Data: 2007-08-01 18:07:30
    Temat: Urlop wypoczynkowy
    Od: "HalinkaB" <b...@p...onet.pl>

    Z dniem 01.03.2007r przeszłam na wcześniejszą emeryturę. Wykorzystałam urlop
    wypoczynkowy w ilości 26 dni za 2007 rok.

    Od 01.04.2007 podjęłam pracę na 3/4 etatu w nowym zakładzie pracy na umowę o pracę.

    Czy przysługuje mi urlop za miesiące przepracowane w nowym zakładzie pracy?

    Dziękuję i Pozdrawiam,
    HalinkaB

  • 2. Data: 2007-08-01 18:18:45
    Temat: Re: Urlop wypoczynkowy
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    HalinkaB nabazgrolił na ekranie:

> [...]
    > o pracę.
    >
    > Czy przysługuje mi urlop za miesiące przepracowane w nowym zakładzie

    Nie, gdyż na rok należy ci się maksymalnie 26 dni (nie licząc innych
    specyficznych sytuacji), a ty już te dni wykorzystałaś.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --