PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca - inżynieria biomedyczna (sprzęt medyczny)-Warszawa

  • 1. Data: 2007-08-01 17:35:18
    Temat: Praca - inżynieria biomedyczna (sprzęt medyczny)-Warszawa
    Od: "Mietek" <M...@o...eu>

    Witam!

    Chciałem zapytać o warunki pracy w firmach sprzedających/wdrażających,
    serwisujących, ale i projektujących lub produkujących sprzęt medyczny w Polsce
    (najbardziej interesuje mnie Warszawa). Chciałem zapytać o kilka rzeczy, jeśli
    w ogóle jest ktoś taki tu na forum, pracujący w tego typu firmach albo mający
    z tą branżą doczynienia.

    Czy oprócz firm handlowych (jak Philips, GE MS, Siemens, LifeMed, Toshiba,
    i ....i tysiąc innych xxxMED) są jakieś które produkują lub/i projektują
    sprzęt medyczny (najlepiej w Warszawie) ? Znam właściwie tylko Balton, Famed i
    kilka innych, generalnie niewiele jak na 2.5-milionowe miasto.

    Chętnie również nawiąże kontakty z ludźmi z tej branży.

    Pozdrawiam,
    Mietek
    Mietek.Stolarz <małpiszon> onet.eu

  • 2. Data: 2010-04-04 21:53:36
    Od: "inzynier_biomedyczny" <inzynier.biomedyczny@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Dość dużo firm biomedycznych znalazłem na tym portalu:
    http://www.inzynieria-biomedyczna.com.pl/aktualnosci
    /151-inzynier-biomedyczny.html