PracaGrupypl.praca.dyskusje › emotikon w mailu z załączonym cv :-)

  • 1. Data: 2005-01-09 17:17:43
    Temat: emotikon w mailu z załączonym cv :-)
    Od: " atte" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam wszystkich! Jak zwykle na początek chcę się usprawiedliwić:nic nie
    znalazłem w archiwum. A do rzeczy: chcę wysłać cv a w mailu uśmiech :-)
    zalączyć. To wypada?, powiedzcie.

  • 2. Data: 2005-01-09 17:20:49
    Temat: Re: emotikon w mailu z załączonym cv :-)
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: atte [Sun, 9 Jan 2005 17:17:43 +0000 (UTC)]:

    > A do rzeczy: chcę wysłać cv a w mailu uśmiech :-)
    > zalączyć. To wypada?, powiedzcie.

    Pewnie jak zwykle: zalezy na jakie to stanowisko. Na niektore
    jak najbardziej, na inne nie za bardzo.

    Kira

  • 3. Data: 2005-01-09 17:33:18
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > Witam wszystkich! Jak zwykle na początek chcę się usprawiedliwić:nic nie
    > znalazłem w archiwum. A do rzeczy: chcę wysłać cv a w mailu uśmiech :-)
    > zalączyć. To wypada?, powiedzcie.

    moim zdaniem nie wypada, ale czasy sa teraz naprawde dziwne, wiec kto wie.
    Ludzie smaruja smile'y nawet na wypracowaniach maturalnych.

    FMT

  • 4. Data: 2005-01-09 17:38:00
    Od: " atte" <a...@W...gazeta.pl>

    Skrobnę ten usmiech, ja mu tam sie troche podlizuję, bo pisze, ze mieszkam tuz
    obok jego firmy, co jest zreszta prawda. Dzięki bardzo i pozdro!

  • 5. Data: 2005-01-09 17:58:43
    Od: "niusowe" <n...@o...pl>

    Użytkownik " atte" <a...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Skrobnę ten usmiech, ja mu tam sie troche podlizuję, bo pisze, ze
    > mieszkam tuz obok jego firmy, co jest zreszta prawda. Dzięki bardzo i
    > pozdro!

    jak juz skończysz się podlizywać to wytrzyj sobie brązowy nosek :)

  • 6. Data: 2005-01-10 09:03:37
    Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl>

    atte <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Witam wszystkich! Jak zwykle na początek chcę się usprawiedliwić:nic nie
    > znalazłem w archiwum. A do rzeczy: chcę wysłać cv a w mailu uśmiech :-)
    > zalączyć. To wypada?, powiedzcie.

    Aboslutnie nie. Dla mnie to jest takie samo faux pas jak nie napisanie ani
    słowa w mailu z CV.

    JoP

  • 7. Data: 2005-01-10 14:25:33
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    No nie takie samo znów to faux pas. W mojej poprzedniej firmie nie
    zwracaliśmy uwagi na to czy ktoś coś pisał w mejlu z CV czy nie. Istotne
    było podanie i samo CV. Reszty i tak nie czytaliśmy.
    No chyba, że mówimy o wysyłaniu podania w ciemno, bez ogłoszenia o prace w
    gazecie. Wtedy to owszem, jest faux pas i to duże.

  • 8. Data: 2005-01-10 16:01:11
    Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl>

    Shady <s...@p...nospam.fm> napisał(a):

    > No nie takie samo znów to faux pas. W mojej poprzedniej firmie nie
    > zwracaliśmy uwagi na to czy ktoś coś pisał w mejlu z CV czy nie. Istotne
    > było podanie i samo CV. Reszty i tak nie czytaliśmy.

    Ładowanie emotikonek przy wysyłaniu CV do osoby, której się nie zna
    prywatnie, uważam na nieprofesjonalne - coś jak wysłanie papierowego CV na
    papierze w różowe słoniki.

    A co do niepisania niczego w mailu - mnie to wkurza. Uważam to brak kultury.
    A już szczytem jest niepisanie niczego, ani w temacie, ani w treści maila.

    > No chyba, że mówimy o wysyłaniu podania w ciemno, bez ogłoszenia o prace w
    > gazecie. Wtedy to owszem, jest faux pas i to duże.

    Wszystko jedno. My akurat prowadzimy rekrutację cały czas, a informacja o
    stałym naborze wisi na stronie, więc istnienie ogłoszenia lub nie jest jakby
    bez znaczenia.

    JoP

  • 9. Data: 2005-01-10 16:45:48
    Od: Sender Bell <"senderbell[nospam]"@gazeta.pl>

    Dnia Mon, 10 Jan 2005 16:01:11 +0000 (UTC), Jolanta Pers napisał(a):

    > Ładowanie emotikonek przy wysyłaniu CV do osoby, której się nie zna
    > prywatnie, uważam na nieprofesjonalne

    Nie zgadzam się.
    Przynajmniej wiem, że po drugiej stronie siedzi normalny człowiek, a
    nie jakis bot co połknął kij od szczotki oraz, którego stać jedynie na
    oklepane regułki ze wzorów listów motywacyjnych.

    No ale to juz jest indywidualna sprawa.

    BTW. Czy jesli podczas rozmowy telefonicznej, rozmówca deliaktnie się
    uśmiechnie..... Twoim zdaniem faux pas ?

    --
    Sender Bell

  • 10. Data: 2005-01-10 17:53:35
    Od: "Slawomir Furmanek" <e...@p...fm>

    Użytkownik " atte" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich! Jak zwykle na początek chcę się usprawiedliwić:nic nie
    > znalazłem w archiwum. A do rzeczy: chcę wysłać cv a w mailu uśmiech :-)
    > zalączyć. To wypada?, powiedzcie.

    totalnie bez sensu, oby przyszly pracodawca Ci nie odpowiedzial

    "Panu to juz dziekujemy :-) "