PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oferta współpracy

  • 1. Data: 2005-10-12 06:34:22
    Temat: Oferta współpracy
    Od: "Blue Media sp. z o.o." <S...@b...pl>

    Firma &#8222;Blue Media&#8221; Sp. z o.o. lider na rynku elektronicznych zasileń
    telefonii
    komórkowej typu pre-paid w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osób
    zainteresowanych współpracą w zakresie dystrybucji usług zasileń oraz
    starterow sieci Orange Go, POP, Simplus, Sami Swoi, Era Tak-Tak i Heyah.

    Osoby zainteresowane współpracą prosimy o wysłanie maila na adres:
    p...@b...pl w temacie maila wpisując MS.
    Mile widziani studenci poszukujacy dodatkowych zrodel dochodów, wystarczy
    dostep do internetu lub telefon komorkowy.

    Wiecej informacji o firmie na stronach:
    http://www.bluemedia.pl

  • 2. Data: 2005-10-12 06:49:39
    Temat: Re: Oferta współpracy
    Od: "tukan" <t...@...onet.pl>

    Blue Media sp. z o.o. wrote:
    > Firma "Blue Media" Sp. z o.o. lider na rynku
    > elektronicznych zasileń telefonii komórkowej typu pre-paid w związku
    > z dynamicznym rozwojem poszukuje osób zainteresowanych współpracą w
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Nie wiem jak dla kogo, ale dla mnie takie wyświechtane
    stwierdzenie jest jak, co najmniej, dla pracodawców mocno
    sztampowy list motywacyjny. Czy naprawdę tak mało od siebie
    wymagacie i nie stać Was na używanie zwojów mózgowych ?

  • 3. Data: 2005-10-12 07:41:32
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    tukan napisał(a):

> [...]
    > sztampowy list motywacyjny. Czy naprawdę tak mało od siebie
    > wymagacie i nie stać Was na używanie zwojów mózgowych ?

    wlasnie chcialem napisac podobnie ;)

    --
    czarny
    http://www.ef2.prv.pl

  • 4. Data: 2005-10-13 21:31:23
    Od: "abyss" <b...@s...pl>

    > wlasnie chcialem napisac podobnie ;)

    Tak jest "trendi" od dobrych 10 lat.... :)
    W rzeczywistości stoi za tym "zimny profesjonalizm" oganiczający się do
    tego, że masz zasuwać, być aktywny i przynosić w zębach klientów. O
    szkoleniach, rozwoju i rzeczywistej nauce w 80% firm można zapomnieć.

    Szukałem kiedyś ludzi do pracy i napisałem, że potrzebuje normalnych, zespół
    NIE jest młody i dynamiczny, chętnie widzę ludzi po 30-tce, z
    doświadczeniem, rzetelnych - i figa - zero odpowiedzi.

  • 5. Data: 2005-10-14 09:38:19
    Od: " Marek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    abyss <b...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > tego, że masz zasuwać, być aktywny i przynosić w zębach klientów. O
    > szkoleniach, rozwoju i rzeczywistej nauce w 80% firm można zapomnieć.

    Bo "w związku z dynamicznym rozwojem" oznacza, że firma szuka takich,
    co za pół darmo lub za darmo, zapewnią jej ten dynamiczny rozwój :)

    > Szukałem kiedyś ludzi do pracy i napisałem, że potrzebuje normalnych, zespół
    > NIE jest młody i dynamiczny, chętnie widzę ludzi po 30-tce, z
    > doświadczeniem, rzetelnych - i figa - zero odpowiedzi.

    Coś takiego! ZERO ODPOWIEDZI? Jaka to branża? Przecież wśród 30+ a zwłaszcza
    40+ największe bezrobocie! Widocznie potrzebujesz jakiś unikalnych
    umiejętności.
    Taki ktos jak ty nie zdarza się często. Pracodawcy znacznie bardzie wolą
    się otaczać 30- , nawet jeżeli sami mają 50+ :)

    Ja stale potykam się o te "młode dynamiczne" zespoły do realizacji
    projektów - bo teraz od 15-stu lat się nie pracuje, ale "bierze udział
    w projektach" :) - a ja już ani młody, ani myszowaty.

    Marek

  • 6. Data: 2005-10-14 10:03:26
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@d...dopPLer>

    Użytkownik " Marek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Bo "w związku z dynamicznym rozwojem" oznacza, że firma szuka takich,
    > co za pół darmo lub za darmo, zapewnią jej ten dynamiczny rozwój :)
    E niee. To taka klauzula, którą zamieszczasz w ogłoszeniu, kiedy nie za
    bardzo wiesz co napisać o własnej firmie :)

    > Ja stale potykam się o te "młode dynamiczne" zespoły do realizacji
    > projektów - bo teraz od 15-stu lat się nie pracuje, ale "bierze udział
    > w projektach" :) - a ja już ani młody, ani myszowaty.

    Istnieje subtelna różnica w filozofii pracy. Zespoły projektowe są
    zdeterminowane na wykonanie zadania, pracę postrzegają jako ciąg podzadań do
    wykonania, podczas gdy zespoły "pracujące" są bardziej nastawione na
    ciągłość pracy, traktując ją jako kontinuum. Z pkt. mając na uwadze, że
    ewentualne wpadki przy wykonywaniu zadań mogą być, tak trzeba robić, aby ich
    nie było. Tylko aplauz i zaakceptowanie czyli realizacja zadań w
    przydzielonym im czasie i budżecie. Stąd nacisk na "branie udziału w
    projektach".

    pozdr.
    m.