PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop przy wypowiedzeniu umowy › Urlop przy wypowiedzeniu umowy
    From: Lukasz <k...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Urlop przy wypowiedzeniu umowy
    Date: Wed, 12 Oct 2005 12:42:11 +0200

    Witam,

    Mam do was pytanie z punktu widzenia formalnego i prawa pracy.
    Jesli zostala rozwiana umowa o stala prace miedzy mna i pracodawca
    (dostalem wymowienie z przyczyn ekonomicznych) i zostalo mi 15 dni urlopu,
    o ktorego udzielenie rozmawialem z pracodawca. Pracodawca stwierdzil ze
    skoro wypada mi ten urlop to musze na niego pojsc. Po rozmowie z nim
    wypisalem odpowiedni blankiet o urrlop jaki statndardowo wypisuje sie u
    nas i dalem go sekretarce. Czy z formalnego punktu widzenia powienienem
    miec kopie tego podania, upewnicc sie ze zostal on podpisany? Czy ktos
    moze mi za pare dni zarzucic ze blankiet zostal nie podpisany, nie mam
    dowodu pisemnego na udzielennie urlopu a ja sam korzystam ze slonca i
    wolnego czasu i w zwiazku z tym grozi mi..sam nie wiem co... ?

    Pozdrawiam,

    Lukasz