PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrlop przy wypowiedzeniu umowy › Re: Urlop przy wypowiedzeniu umowy
    From: "Monika Ramusiewicz" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Urlop przy wypowiedzeniu umowy
    Date: Wed, 12 Oct 2005 18:05:24 +0200

    Dziwi mnie to, co tu czytam... U mnie w firmie jest taki zwyczaj (bardzo
    dobry moim zdaniem), ze po podpisaniu urlopu przez dyrektora, jego
    sekretarka przynosi kazdemu kserokopie. Nawet jesli przypadkiem nie dostane
    kserokopii, to moge wyjac oryginal z segregatora sama lub poprosic
    sekretarke. Teraz jest juz po i moze byc problem, wiec jesli mozesz popros o
    kopie nawet teraz.

    M.

    Uzytkownik "Lukasz" <k...@b...pl> napisal w wiadomosci