PracaGrupypl.praca.dyskusje › lata pracy do urlopu a data ukończenia studiów/obrony

  • 1. Data: 2006-11-16 19:06:19
    Temat: lata pracy do urlopu a data ukończenia studiów/obrony
    Od: "yale" <b...@s...net.pl>

    Witam,

    Po ukończeniu szkoły wyższej wlicza się 8 lat do stażu pracy.
    Mam takie pytanie, jeżeli ktoś równocześnie w trakcie studiów pracował to od
    jakiego momnetu nalicza się okres kolejnych lat pracy? Od momentu ukończenia
    studiów w planowanym trybie czyli np czerwiec czy od momentu obrony pracy
    mgr który nastąpił po roku od tego momentu?

    Innymi słowy:
    Studia skończone w czerwcu 2003, obrona czerwiec 2004 -> 26 dni urlopu (10
    lat pracy)przysługiwało już od:
    a) czerwca 2005
    b) czerwca 2006

    Przyznam że do dzisiejszego dnia obstawiałem wariant (a). Nowy kolega w
    pracy zaliczył zonka po wizycie kadrowej...

    Proszę o krótkie ustosunkowanie się do opini kadrowej która oznajmiła że
    liczy się czas obrony. Szukam na necie i nie znajduje jasno sprecyzowanego
    określenia okresu.

    P.S. A co z "prezydentami" tzn osobami które przesiedziały 5 lat na studiach
    bez uzyskania tytułu? ;-) Muszą pracować 6 lat?

  • 2. Data: 2006-11-16 19:40:54
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "yale" <b...@s...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    momentu
    > obrony pracy mgr który nastąpił po roku od tego momentu?

    Dokumentem potwierdzającym ukończenie studiów wyższych jest dyplom.
    Dopóki nie masz dyplomu nie należy ci się 8 lat za studia. Czyli dopiero
    po obronie. Czyli czerwiec 2006.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2006-11-16 20:12:15
    Od: "yale" <b...@s...net.pl>

    > Dokumentem potwierdzającym ukończenie studiów wyższych jest dyplom.
    > Dopóki nie masz dyplomu nie należy ci się 8 lat za studia. Czyli dopiero
    > po obronie. Czyli czerwiec 2006.

    Hehehe a mi były zakład pracy policzył 10 lat od daty ukończenia studiów ;)
    tylko proszę nikomu nie mówić :p (no ale tylko 4 miesiące się ociągałem z
    obroną)

    Serdecznie dziękuje za odpowiedź.