PracaGrupypl.praca.dyskusje › Uniwersalny list motywacyjny

  • 1. Data: 2002-03-28 15:23:25
    Temat: Uniwersalny list motywacyjny
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Witam,

    Postanowilem zamiescic swoje CV w kolejnym serwisie. Jest tam takze
    mozliwosc dolaczenia listu motywacyjnego. Jednak jak do tej pory list
    pisalem do konkretnych ludzi, firmy, ubiegajac sie o konkretne stanowisko.
    Wszystko bylo pisane pod tym kontem. Czy gdzies sa moze przykladowe listy
    "uniwersalne"? Metoda wydaje mi sie troche dziwna (nie lubie "produkcji
    masowej") ale jesli jest taka mozliwosc i dzieki temu moje szanse na
    znalezienie pracy sie zwieksza to czemu nie?

    pozdrawiam
    Greg

  • 2. Data: 2002-03-29 08:14:46
    Temat: Re: Uniwersalny list motywacyjny
    Od: "SK" <s...@p...com>

    Pisanie "uniwersalnego" listu motywacyjnego raczej nie zwiększa szans
    znalezienia pracy. Jeżli chcemy aby list motywcyjny odegrał swoją rolę, to
    musimy w nim uwzględnić specyfikę stanowiska pracy o jakie ubiegamy się.
    W liście motywacyjnym należy wykazać, że nasze predyspozycje, kwalifikacje i
    umiejetności będą wykorzystane w przyszłej pracy. List motywacyjny powinien
    mówić: dlaczego interesuje nas dana praca oraz dlaczego uważamy, że jesteśmy
    najlepszymi kandydatami do tej pracy.
    Tutaj można dowiedzieć się o zasadach pisania listu motywacyjnego
    http://www.praca.gov.pl/abc/P2.htm

    Pozdrawiam
    Stanisław Kamiński

    http://www.apraca.pl/bisu/

    Użytkownik Greg <o...@f...sos.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...

  • 3. Data: 2002-03-29 14:21:55
    Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>

    Użytkownik "SK" napisal:
    > Pisanie "uniwersalnego" listu motywacyjnego raczej
    > nie zwiększa szans znalezienia pracy.

    W takim razie olewam te mozliwosc, bo i mnie samemu wygodniej jest pisac
    pod konkretne stanowisko...

    dziekuje, pozdrawiam i zycze Wesolych Swiat
    Greg

  • 4. Data: 2002-03-29 21:42:21
    Od: "Marcin Maziarz/.Barman" <b...@b...biz.pl>

    > Postanowilem zamiescic swoje CV w kolejnym serwisie. Jest tam takze
    > mozliwosc dolaczenia listu motywacyjnego. Jednak jak do tej pory list
    > pisalem do konkretnych ludzi, firmy, ubiegajac sie o konkretne stanowisko.
    <ciach!>

    I bardzo dobrze, ze nie lubisz produkcji masowej. Uniwersalne listy
    motywacyjne nie maja najmniejszego sensu. Co prawda mozesz napisac o tym co
    ogolnie chcialbys zmienic w zyciu dzieki awansowi/zmianie, ale nie jestes
    raczej w stanie napisac zadnych konkretow na temat tego, co chcialbys wniesc
    i zmienic w organizacji do ktorej chcialbys przystapic. I juz. Lepiej daj
    sobie spokoj z tym, i buduj wlasna kariere na wlasnych zasadach.
    Ale to tylko MHO.

    Pzdr.

    Marcin/.Barman