PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praktyka a studia...

  • 1. Data: 2002-03-28 10:12:50
    Temat: Praktyka a studia...
    Od: "Needy" <n...@h...pl>

    Witam!

    Gdy przeglądam ogłoszenia o pracy często zastanawiam się jak to z moimi
    studiami jest. Pracodawcy wymagają np. dwuletniego doświadczenia. I nie wiem
    o co tak naprawdę im chodzi - czy o dwuletni staż pracy? Jestem już na
    piątym roku. Z wieloma programami obcuję intensywnie od lat czterech, ale
    nie zatrudniano mnie na dłużej (takie "studenckie dorabianie"). Jestem
    zdania, że w swojej sytuacji mogę powiedzieć, że mam dwuletnie
    doświadczenie...

    Jak zinterpretować zwrot "wymagane dwuletnie doświadczenie" w treści
    ogłoszeń o pracy?

    Pozdrawiam

    Bartej z miasta Olsztyna, gdzie przepływa rzeka Łyna...

  • 2. Data: 2002-03-29 21:44:34
    Temat: Re: Praktyka a studia...
    Od: "Marcin Maziarz/.Barman" <b...@b...biz.pl>

    > Jak zinterpretować zwrot "wymagane dwuletnie doświadczenie" w treści
    > ogłoszeń o pracy?

    Oczywiscie na wlasna korzysc, tylko musisz dobrze argumentowac. Argumentacja
    jest bardzo wazna, natomiast wymagania pracodawcy niekoniecznie, jezeli masz
    do zaoferowania, albo zamierzasz wniesc cos, o czym nie wspomniano w
    ogloszeniu.

    Pzdr.

    Marcin/.Barman