PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pieniadze za surfowanie

  • 1. Data: 2002-03-28 10:16:21
    Temat: Pieniadze za surfowanie
    Od: "Waldemar Lubacki" <p...@w...pl>

    Hej!
    Niedawno zaczalem interesowac sie zarabianiem prze interenet chociaz
    wczesniej mnie no nie obchodzilo. Znalazlem kilka programow, ale wybralem
    sobie jeden wedlug mnie najlepszy. Polega na tym ze na dole ekranu wyswietla
    ci sie poprzeczny baner z reklamami, wlacza sie zawsze gdy jestes on-line.
    Palca 0.25$/h czyli jakies 1zl/h. Wystarczy ze bedzie ci sie wyswietlal a ty
    mozesz sobie spokojnie surfowac. Płacą na 100% w Polsce. Mi juz przyslali
    dwa czeki. Najnizszy czek jest wypalcany przy uzbieraniu minimalnej kwoty
    40$. Wystarczy wejsc na
    http://www.cashsurfers.com/signup.asp?referrer=phobo
    s33 zarejestrowac sie (w
    formularzu wpisz prawdziwe dane bo inaczej nie bedzie mozliwa realizacja
    czeku) sciagnij malu programik (ponizej 1mg) zainstaluj i surfuj rabiac
    kase! Aha i ten baner w ogole nie zwalnia internetu
    Po rejestracji poczytaj sobie FAQ to sie dowiesz wiecej a jak ci sie nie
    bedzie podobalo (to chyba jest nimozliwe) w kazdej chwili mozesz skasowac
    konto

  • 2. Data: 2002-03-30 09:59:54
    Temat: Re: Pieniadze za surfowanie
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > bedzie podobalo (to chyba jest nimozliwe) w kazdej chwili mozesz skasowac

    też go używam i polecam.