PracaGrupypl.praca.dyskusjeUniwersalny list motywacyjny › Re: Uniwersalny list motywacyjny
    From: "SK" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Uniwersalny list motywacyjny
    Date: Fri, 29 Mar 2002 09:14:46 +0100

    Pisanie "uniwersalnego" listu motywacyjnego raczej nie zwiększa szans
    znalezienia pracy. Jeżli chcemy aby list motywcyjny odegrał swoją rolę, to
    musimy w nim uwzględnić specyfikę stanowiska pracy o jakie ubiegamy się.
    W liście motywacyjnym należy wykazać, że nasze predyspozycje, kwalifikacje i
    umiejetności będą wykorzystane w przyszłej pracy. List motywacyjny powinien
    mówić: dlaczego interesuje nas dana praca oraz dlaczego uważamy, że jesteśmy
    najlepszymi kandydatami do tej pracy.
    Tutaj można dowiedzieć się o zasadach pisania listu motywacyjnego
    http://www.praca.gov.pl/abc/P2.htm

    Pozdrawiam
    Stanisław Kamiński

    http://www.apraca.pl/bisu/