PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiazanie umowa na czas okreslony.

  • 1. Data: 2002-03-28 12:05:21
    Temat: Rozwiazanie umowa na czas okreslony.
    Od: "pawel" <n...@w...pl>

    Witam.
    Obecnie mam umowe na czas okreslony 1 rok. Konczy sie dnia 31.03.2002. Czy
    pracodawca musi mnie wczesniej poinformowac ze nie bedzie podpisywal ze mna
    nowej umowy. Czy poprostu po tej dacie jak przyjde do pracy powie mi: "Pani
    tutaj juz nie pracuje !".

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-03-28 12:59:42
    Temat: Re: Rozwiazanie umowa na czas okreslony.
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "pawel" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    mna
    > nowej umowy. Czy poprostu po tej dacie jak przyjde do pracy powie mi:

    Nie musi Cię informować. Wystarczy, że nie wpuści Cię do firmy (choć
    oczywiście nie jest to kulturalne zachowanie).
    Jeżeli jednak zaczniesz robić swoją pracę, to nawiązuje się nowy stosunek
    pracy, którego warunki pracodawca ma obowiązek potwierdzić na piśmie w ciągu
    tygodnia. Jeżeli nie chce, żebyś dalej u niego pracował, to nie może
    dopuścić Cię do pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775