PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa Zlecenie

  • 1. Data: 2003-01-24 12:00:05
    Temat: Umowa Zlecenie
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    Witam.
    Moj pewien dobry przyjaciel chcac sobie dorobic
    po godzinach przy rozwozeniu gazet, podpisal in-blanco
    umowe zlecenie. Teraz sie martwi, co moze z tym fantem
    zrobic. Moze ktos ma jakis pomysl ?
    Pozdrawiam.
    Andrzej.

  • 2. Data: 2003-01-24 14:11:58
    Temat: Re: Umowa Zlecenie
    Od: b...@T...ho.pl (Pawel Baranowski)

    "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl> napisal <b0r9r6$85h$1@news.tpi.pl>:

> [...]
    >po godzinach przy rozwozeniu gazet, podpisal in-blanco
    >umowe zlecenie. Teraz sie martwi, co moze z tym fantem

    IHMO niewiele poza zaniżeniem wynagrodzenia. Dlatego, że zleceniodawca płaci
    zaliczkę PIT. Być może nie zapłaci zleceniobiorcy, bo tamten nie ma kopii
    ... Więcej powiedzą na pl.soc.prawo

    Przed odpowiedzia skasuj slowo "TNIJ"

    "badz odwazny gdy rozum zawodzi badz odwazny
    w ostatecznym rachunku jedynie to sie liczy"
    Z. Herbert

  • 3. Data: 2003-01-24 14:12:54
    Od: b...@T...ho.pl (Pawel Baranowski)

    b...@T...ho.pl (Pawel Baranowski) napisal
    <X...@2...180.128.20
    >:

    >IHMO niewiele poza zanizeniem wynagrodzenia. Dlatego, ze zleceniodawca
    >placi zaliczke PIT. Byc moze nie zaplaci zleceniobiorcy, bo tamten nie
    >ma kopii ... Wiecej powiedzą na pl.soc.prawo

    SORRY, to było o konsekwencjach dla kolegi ... Nie przeczytałem dokładnie
    postu.