PracaGrupypl.praca.dyskusje › legalna praca w charakterze inzyniera w Azji?

  • 1. Data: 2003-01-24 08:09:57
    Temat: legalna praca w charakterze inzyniera w Azji?
    Od: ktos <k...@n...com>

    czesc - czy ktos ma jakiekolwiek doswiadczenia z praca (jako inzynier)
    w jakims z krajow azjatyckich?

    interesuje mnie jakikolwiek kraj - z naciskiem na te "wysoko
    rozwiniete"

    mowiac "inzynier" mam na mysli mgr inz telekomunikacji - specjalnosc
    embedded/DSP

    jezeli ktos pracuje/pracowal kiedys legalnie w Azji, to chcialbym
    zadac kilka pytan...

    a... w zamian moge powiedziec pare slow o pracy w takimze charakterze
    w USA...

  • 2. Data: 2003-01-26 03:35:52
    Temat: Re: legalna praca w charakterze inzyniera w Azji?
    Od: "news" <n...@p...onet.pl>

    On Fri, 24 Jan 2003 09:09:57 +0100, ktos wrote:

> [...]
    > rozwiniete"
    >
    > mowiac "inzynier" mam na mysli mgr inz telekomunikacji - specjalnosc

    Z tym profilem możesz powalczyć.

    > jezeli ktos pracuje/pracowal kiedys legalnie w Azji, to chcialbym
    > zadac kilka pytan...

    Daj znać na priva. Podam ci adres kontaktowy.