PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca- nieruchomosci- place

  • 1. Data: 2003-01-24 07:59:11
    Temat: Praca- nieruchomosci- place
    Od: "Remaj" <r...@l...pl>

    Witam wszystkich na grupie.Czy moze mnie ktos oswieci
    kto pracuje w tej branzy ile jest w stanie wyciagnac na prowizji w miesiacu.czy
    zdarza sie ze w ciagu miesiaca nic sie nie zarobi?Prosze o swoje opinie i sugestie
    dopiero zaczynam prace i troche jestem przerazona brakiem pensji.Z gory dziekuje
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-01-24 11:57:45
    Temat: Re: Praca- nieruchomosci- place
    Od: "mlopoznan" <m...@g...pl>

    witam,
    na prowizji w biurze nieruchomości wychodzi się różnie, dochody mogą wynosić i o zł i
    np. 10.000 zł / m-c. Przydałaby się Tobie jakaś chociaż mała podstawa miesięczna,
    chociażby 800 - 1000 zł. Spróbuj to negocjować z szefostwem.

    Pozdrawiam
    Marta z Poznania