PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w necie NAPRWDE DZIALA !

  • 1. Data: 2003-01-24 11:59:15
    Temat: praca w necie NAPRWDE DZIALA !
    Od: "zabor" <m...@p...onet.pl>

    witam

    W internecie jest mnostwo firm lecz przedstawie dwie, ktore mi przesylaja
    pieniadze co miesiac i naprwade dzialaja:

    LuckyEarners

    prawdziwa perełka! wysyłają bardzo dużo maili: prawie codziennie 2-3 maile,
    który łączna wartość może sięgać nawet 10 centów i więcej , ładny,
    4-poziomowy system refferali: 30% - 20% - 10% - 5%
    za samo zapisanie się dostajemy 10$ , minimum do wypłaty to 35$ - niestety
    wysokie, ale przy takiej ilości wysyłanych maili całkiem realne do
    osiągnięcia. Pamiętajcie, że dostajemy 10$ na powitanie.
    bardzo dobry dział paid2click - często pojawiają się nowe bannery więc
    zaglądaj tam codziennie, a gdy klikniesz wszystkie bannery widocznie na
    stronie, kliknij "Next page", tam zobaczysz kolejne bannery (tych stron jest
    kilka) , program nie bez powodu nazywa się "Lucky". Każdy ma szanse wygrać
    od 1$ do 5$ za kliknięcie w jeden link w mailu. Jeżeli trafisz na
    szczęśliwego maila właśnie tyle za niego dostaniesz. To coś w rodzaju
    loterii.
    kliknij w poniższy link aby się zarejestrować:
    http://www.luckyearners.com/pages/index.php?refid=za
    bor

    oraz

    PenniesByEmail

    Moja ulubiona firma. Regularnie wysyłają meile. Mają świetne biuro obsługi
    klienta.
    5-poziomowy system refferali: 15% - 10% - 8% - 7% - 5%
    dobry dział paid2click - codziennie kilka bannerów do kliknięcia
    niskie minimum do wypłaty: 5$
    kliknij w poniższy link aby się zarejestrować:
    http://www.penniesbyemail.com/pages/index.php?refid=
    zabor

    wiecej informacji na stronie:
    www.mazaborowski.republika.pl

    pozdrowienia i zycze wysokich zarobkow
    zabor

  • 2. Data: 2003-01-24 14:40:54
    Temat: Re: praca w necie NAPRWDE DZIALA !
    Od: "dS" <d...@p...onet.pl>

    Ty kurwnięty do końca jesteś???

  • 3. Data: 2003-01-24 18:40:23
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Maile to ci wysyłają ale czeków napewno nie .

    Użytkownik zabor <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b0ra02$4k3$...@n...onet.pl...

  • 4. Data: 2003-01-25 13:24:28
    Od: "ala" <a...@N...gazeta.pl>

    eh az szkoda mi na Ciebie slow.....

  • 5. Data: 2003-01-26 15:28:29
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    powiedzcie mi gdzie ten chlop mieszka to tam pojade, urwe mu glowe i nasram
    do szyi

  • 6. Data: 2003-01-26 15:51:14
    Od: "dS" <d...@p...onet.pl>

    > powiedzcie mi gdzie ten chlop mieszka to tam pojade, urwe mu glowe i
    nasram
    > do szyi

    W Gdańsku, pajac jeden