PracaGrupypl.praca.dyskusje › Altinfo - Warszawa. Czy ktoś miał z nimi jakieś doświadczenia

  • 1. Data: 2003-06-27 06:21:36
    Temat: Altinfo - Warszawa. Czy ktoś miał z nimi jakieś doświadczenia
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Znalazłem ofertę pracy z tej firmy. Poszukują programistów. Niby piszą, że
    są grupą wysoko kwalifikowanych specjalistów, a z drugiej strony w ofercie
    zaznaczyli, że nie wymagają żadnego doświadczenia, a jedynie robić będą
    wstępny test.
    Czy ktoś z was zna tą firmę, jaka jest w niej atmosfera. Proszą, aby w
    podaniu zaznaczyć oczekiwane zarobki i formę współpracy. Mi by zależało na
    stałym etacie - ile można wówczas u nich zarządać.

    Pozdrawiam
    Jakub