PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmiejętności sekretarek. › Re: Umiejętności sekretarek.
    From: "PawełW" <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Umiejętności sekretarek.
    Date: Fri, 27 Jun 2003 14:26:42 +0200

    Użytkownik "martin" <m...@d...pg.gda.pl> napisał w wiadomości
    news:bdh6r0$rcq$1@news.onet.pl...

    > A może masz to ty masz zbyt słabą "korekcję błędów". Daj ten sam tekst do
    > przeczytania 1021 osobom i sprawdź dla ilu jest nieczytelny :)

    Nie bardzo rozumiem co ma korekcja błędów do 30 spacji zamiast
    wyśrodkowania.
    Dokumenty w Wordzie pisze się między innymi po to aby mozna je było
    wydrukować, łatwo formatować i później ewentualnie do czegoś wykożystać. Są
    pewne zasady. Jak się ich nie przestrzega to bynajmnie nawet na wydruku nie
    wyjdzie formatowanie eleganckie. Nie raz musiałem uczyć Panie którym Word
    nie chciał równo znaków poustawiać, bo 3 spacje w jednej linijce nie równały
    się 3 innej.
    Ja nadal uważam iż sekretarka powinna znać dobrze obsługę worda a nie
    tylko napisać parę linijek.

    PawełW.