PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o list motywacyjny

  • 1. Data: 2003-06-27 07:31:12
    Temat: pytanie o list motywacyjny
    Od: "Johnny" <p...@N...poczta.fm>

    Dobry Dzien

    Mam jedno pytanko. Moze sie wydawac smieszne, ale dopiero rozpoczynam walke
    o prace :) .Wiadomo, ze jedna z "ciekawszych" form proby zdobycia pracy to
    wizyta w firmach z zapytaniem czy nie znalazloby sie jakies zatrudnienie dla
    absolwenta uczelni takiej a takiej. I tutaj mam pewna watpliwosc, czy w
    owej sytuacji kiedy de facto nie wiemy na jakie stanowisko aplikujemy [a nuz
    sie cos trafi :) ] a pan/i poprosi o zostawienie dokumentow "na przyszlosc"
    to wowczas wypada zostawiac list motywacyjny czy tez wystarczy CV [konkretne
    namiary na mnie i zarys kwalifikacji powinny wystarczyc]? Wiadomo, ze l.m.
    piszemy wowczas gdy aplikujemy na konkretne stanowisko.

    Jak to wyglada z pktu widzenia pracodawcy w tej sytuacji? Czy l.m. wtedy
    jest im potrzebny?

    Dzieki.
    Pozdrawiam

    Johnny

  • 2. Data: 2003-06-27 11:09:04
    Temat: Re: pytanie o list motywacyjny
    Od: "tribeca" <t...@g...pl>

    zawsze możesz napisać krótki list, w którym opiszesz swoje zalety:) i
    przydatność dla firmy, nie zawszkodzi, a może pomóc, tym bardziej, że
    dopiero startujesz i Twoje CV nei jest chyba zbyt obszerne

    powodzenia