PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ukrywanie wiedzy a zwolnienie w pracy

  • 11. Data: 2007-08-24 18:19:10
    Temat: Re: Ukrywanie wiedzy a zwolnienie w pracy
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    Mozna szkolic i "szkolic". Odmowa przekazania swojej wiedzy to najglupszy z
    pomyslow. Przeciez wiedze trzeba przekazywac metodycznie, od podstaw, od
    Maszyny Turinga.
    Nikt nie udowodni ze odpwiedz "Nie Wiem" nie jest prawdziwa.

  • 12. Data: 2007-08-24 18:44:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fan7f8$7l7$1@news.onet.pl Marcin
    <n...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > od podstaw, od Maszyny Turinga.
    > Nikt nie udowodni ze odpwiedz "Nie Wiem" nie jest prawdziwa.
    Owszem, można, ale w tym przypaku to zwykłe krętactwo, metoda pasująca do
    mięczków i gówniarzy (choćby nn-letnich). Mężczyzna tak nie robi.
    Jeśli polecenie jest nieuprawnione to się (pisemnie) żąda wydania go na
    piśmie i dalej postępuje w zależności od rozwoju sytuacji.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2007-08-24 22:12:54
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Osobiście zwolniłbym obydwu i dał podwyżkę nowemu.

  • 14. Data: 2007-08-25 19:49:50
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    > Owszem, można, ale w tym przypaku to zwykłe krętactwo, metoda pasująca do
    > mięczków i gówniarzy (choćby nn-letnich). Mężczyzna tak nie robi.

    Zgoda, tylko czasami trzeba znizyc sie do tego wlasnie poziomu by byc na
    rowni z firma ktora kombinuje jak by tu przyjac studenciaka za 900 zl a
    pozbyc sie pracownika ktory kosztuje kilka razy wiecej. Niestety realia
    polskich firm spowodowaly ze pracownicy tak robia.

  • 15. Data: 2007-08-25 19:58:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:faq14t$la2$1@news.onet.pl Marcin
    <n...@p...onet.pl> pisze:

    > Zgoda, tylko czasami trzeba znizyc sie do tego wlasnie poziomu by byc na
    > rowni z firma ktora kombinuje jak by tu przyjac studenciaka za 900 zl a
    > pozbyc sie pracownika ktory kosztuje kilka razy wiecej.
    Ale po co się w ogóle zniżać?

    > Niestety realia polskich firm spowodowaly ze pracownicy tak robia.
    Zapewne. I na tej grupie znajdziesz liczne przykłady.
    Jednak nie brałem i nie będę brał z nich przykładu.

    --
    Jotte