PracaGrupypl.praca.dyskusje › UPADŁOŚĆ

  • 1. Data: 2007-05-07 07:46:11
    Temat: UPADŁOŚĆ
    Od: "koral" <k...@w...pl>

    Witam,

    Spółka w ktorej pracuje jest w tragicznej styuacji finansowej.
    Prawdopodobnie w maju oglosi upadlosc, jezeli nie zostanie dokapitalizowna
    przez nowego udzialowca ale to malo prawdopodobne.
    wynagordzenie za marzec jeszcze nie zostalo zaplacone i nie wiadomo kiedy
    bedzie.
    oczywiscie szukam nowej pracy
    mam pytanie czy isc w tej sytuacji isc na zwolnienie lekarskie czy czekac do
    konca do wydania przez sad postanowienia o ogloszeniu upadlosci?
    bo wiadomo ze wowczas po jakims czasie pracownicy bede zwalniani.

    dziekuje za odpowiedz

    pracownik

  • 2. Data: 2007-05-07 12:49:05
    Temat: Re: UPADŁOŚĆ
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    > mam pytanie czy isc w tej sytuacji isc na zwolnienie lekarskie czy czekac do
    > konca do wydania przez sad postanowienia o ogloszeniu upadlosci?

    A chory jesteś?

    Upadłość firmy to przykra sprawa, ale to nie powód, żeby łamać prawo.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 3. Data: 2007-05-08 14:25:14
    Od: glosnetu <g...@p...onet.pl>

    On 7 Maj, 09:46, "koral" <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > konca do wydania przez sad postanowienia o ogloszeniu upadlosci?
    > bo wiadomo ze wowczas po jakims czasie pracownicy bede zwalniani.

    trudno powiedziec, co chcesz osiagnac, wiec trudno Ci radzic.

    Do listy mozliwych opcji dodalbym jeszcze rozwiazanie przez Ciebie
    umowy o prace w trybie natychmiastowym (bez wypowiedzenia) z powodu
    ciezkiego naruszenia obowiazkow przez firme (niewyplacenie
    wynagrodzenia w terminie).

    --

    Pozdrawiam,

    glos