PracaGrupypl.praca.dyskusje › Studia podyplomowe

  • 1. Data: 2007-05-06 12:36:03
    Temat: Studia podyplomowe
    Od: "Marcin Kowalski" <a...@g...pl>

    Hej,

    Czy ktoś z was ma jakieś opinie nt. studiów podyplomowych:

    - Metodyka i Psychologia Zarządzania Projektami na SWPS w Warszawie
    - Zarządzania Projektami (Project Management) na SGH

    Zastnawiam się pomiędzy tymi dwoma kierunkami.

    Poza tym Ciekawi mnie jakie waszym zdaniem takie studia mają 'wygar' jeżeli
    chodzi o perspektywy rozowju zawodowego. Jestem programistą z kilkuletnim
    doświadczeniem i ambicjami na bardziej odpowiedzialne stanowiska. Może lepiej
    certyfikacje?

  • 2. Data: 2007-05-06 15:19:43
    Temat: Re: Studia podyplomowe
    Od: PZ <p...@m...com>

    Marcin Kowalski wrote:
    > Hej,
    >
    > Czy kto? z was ma jakie? opinie nt. studiów podyplomowych:
    >
    > - Metodyka i Psychologia Zarz?dzania Projektami na SWPS w Warszawie
    > - Zarz?dzania Projektami (Project Management) na SGH
    >
    > Zastnawiam si? pomi?dzy tymi dwoma kierunkami.
    >
    > Poza tym Ciekawi mnie jakie waszym zdaniem takie studia maj? 'wygar' je?eli
    > chodzi o perspektywy rozowju zawodowego. Jestem programist? z kilkuletnim
    > do?wiadczeniem i ambicjami na bardziej odpowiedzialne stanowiska. Mo?e lepiej
    > certyfikacje?

    Witam

    Wlasnie pisze prace na SGH na te studia:).

    Poniewaz jestes programerem - ja inz od sieci (jakis Certy sluszne mam)
    to pewnie przyda Ci sie troche oglady ekonomicznej. Na tych studiach
    mozna sie doweidziec sporo z finansow projektow, zarzadzania realizacja,
    fazy presales - techniki prezentacji. tego zawsze inzynierom brakuje.

    Nie doszedlem z wykladami do Prince jeszcze, ale mi postawila princa
    firma w CRM wiec uwazam, ze jesli chcesz isc tylko dla Princa to sie nie
    oplaca, bo taniej i mniejszym nakladem zrobisz to w CRM. Jednak jesli
    chodzi o calosciowy wskaznik wiedz/kasa to sie bardzo oplaca gdyz na SGH
    prince to tylko kawalek, a cena niewiele wieksza.

    Poza tym wszystkim. Ja poszedlem na SGH, bo szkola znana:).

    Pozdrawiam
    Przemek