PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy jestes traktowany jak "talent" czy jak ... ?

  • 1. Data: 2007-05-07 12:59:09
    Temat: Czy jestes traktowany jak "talent" czy jak ... ?
    Od: "Marcin" <n...@p...onet.pl>

    http://biznes.onet.pl/15,1405899,prasa.html

    Czy jestes traktowany jak "talent" czy jak ... - no wlasnie, kto ?

  • 2. Data: 2007-05-07 13:34:22
    Temat: Re: Czy jestes traktowany jak "talent" czy jak ... ?
    Od: k...@g...com

    On 7 Maj, 14:59, "Marcin" <n...@p...onet.pl> wrote:
    > http://biznes.onet.pl/15,1405899,prasa.html
    >
    > Czy jestes traktowany jak "talent" czy jak ... - no wlasnie, kto ?
    >
    > --

    Jest takie fajne "powiedzenie":
    jesli idziesz do szefa po urlop to sie okazuje ze jestes osoba
    niezastapiona w firmie, jesli idziesz po podwyzke to sie okazuje ze
    jestes beznadziejny

    Pozdrawiam
    qboos

  • 3. Data: 2007-05-08 06:31:08
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    > Jest takie fajne "powiedzenie":
    > jesli idziesz do szefa po urlop to sie okazuje ze jestes osoba
    > niezastapiona w firmie, jesli idziesz po podwyzke to sie okazuje ze
    > jestes beznadziejny

    He he, właśnie w ten sposób kiedyś chodziłem po podwyżki, wypełniałem kartkę
    urlopową na miesiąc i szedłem z nią do szefa, zawsze się coś tam wyżebrało,
    ech to były czasy.