PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tygodniowy czas pracy

  • 1. Data: 2008-07-07 12:13:16
    Temat: Tygodniowy czas pracy
    Od: gollum <n...@u...pl>

    W umowie o pracę mam wpisane zatrudnienie "wg aktualnie obowiązującego
    kodeksu pracy".
    Ile godzin powinienem przepracować w tygodniu?

  • 2. Data: 2008-07-07 14:56:04
    Temat: Re: Tygodniowy czas pracy
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    gollum wrote:
    > W umowie o pracę mam wpisane zatrudnienie "wg aktualnie obowiązującego
    > kodeksu pracy".
    > Ile godzin powinienem przepracować w tygodniu?

    I jaki masz problem ze zrozumieniem
    art 129 Kodeksu Pracy?

  • 3. Data: 2008-07-07 16:00:40
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g4t18h$vuo$1@news.ats.pl gollum <n...@u...pl>
    pisze:

    > W umowie o pracę mam wpisane zatrudnienie "wg aktualnie obowiązującego
    > kodeksu pracy".
    > Ile godzin powinienem przepracować w tygodniu?
    Ten zapis jest nieprawidłowy.
    Umowa powinna konkretnie określać wymiar czasu pracy.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2008-07-08 19:48:50
    Od: "Spirit Horse" <s...@w...pl>

    czy masz napisane w jakim wymiarze pracujesz ?
    na przykład "pełnym" w "1/2 etatu" ?

    pracę wykonujesz na pełnym etacie przeciętnie 40
    godzin na tydzień w okresie rozliczeniowym
    a więc sprawdz jaki masz okres rozliczeniowy w firmie
    a potem skocz do art. 130 kp i zobacz jak sie to liczy

    jest to praktycznie iloczyn 8 godzin i dni od poniedziałku do piątku
    w całym okresie rozliczeniowym - za każde święto wypadające od poniedziałku
    do soboty włącznie odejmij
    od wyniku 8 godzin i masz liczbę godzin pracy w okresie rozliczeniowym
    w jednym tygodniu możesz pracować nawet i 60 godzin, wszystko zalezy od
    systemu czasu pracy
    i długości okresu rozliczeniowego...