PracaGrupypl.praca.dyskusje › student - bezrobotny

  • 1. Data: 2008-07-06 15:11:18
    Temat: student - bezrobotny
    Od: kondi <k...@g...pl>

    witam,

    ostatnio przeczytałem coś takiego:

    http://miasta.gazeta.pl/katowice/1,82943,5423950,Woj
    ewoda__Student_moze_byc_bezrobotnym.html

    w skrócie, chodzi o to, że wojewoda śląski uchylił decyzję (własną) o
    dofinansowaniu działalności gospodarczej studenta - student chciał si
    zarejestrowac jako bezrobotny, dostać dotację na założenie działalności
    gospodarcze, urząd odmówił, że studentom nie przysługuje, odwołanie do
    wojewody nic nie dało.

    jestem w trochę podobnej sytuacji. studiuję na studiach doktoranckich i
    chciałbym założyć działalność. te 10 czy ileś tysięcy, to jest całkiem
    dobry kopniak na początek, tylko że zawsze mówili mi, że studentowi nie
    dadzą. na ile to co napisane w artykule będzie działało w całej polsce? ja
    nie jestem ze śląskiego więc mój wojewoda może mieć zupełnie inne zdanie na
    ten temat.

    czy są waszym zdaniem jakieś szanse zarejestrowania się i otrzymania dotacji
    na rozpoczęcie działalności gospodarczej przez doktoranta?