PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urząd Pracy + kasa chorych

  • 1. Data: 2008-07-06 18:27:58
    Temat: Urząd Pracy + kasa chorych
    Od: "marek" <g...@w...pl>

    Witam
    Zarejestrowałem się jako bezrobotny. Z mojej winy pomylilem dni i nie
    stawiłem się w celu pobrania ofert pracy (tj szukam w interenecie, po
    firmach) w Up.
    Moja wina pomyliłem dni i poszedłem za późno. Jak to jest, czy nie jestem
    wogóle ubezpieczony zdrowotnie na usługi w tej chwili jeśli skreślono mnie z
    listy bezrobotnych?. Jeśli tak to jaki koszt jest teraz takiego
    ubezpieczenia do kasy chorych ? I gdzi ewentualnie należy się zgłośic żebyt
    sie ubezpieczyć?