PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szybkie zarabianie pieniedzy za pomocą internetu

  • 1. Data: 2008-07-07 19:55:45
    Temat: Szybkie zarabianie pieniedzy za pomocą internetu
    Od: e...@t...pl

    Wpłacasz 5 zł a zarabiasz 15 000

    System zaczerpnięty od znanego inwestora - Roberto T. Kiyosaki

    Ta strona zarobi dla Ciebie 15 000 zł! Zamykając ją "wyrzucasz" 15tyś.
    Przeczytaj tę stronę do końca a gwarantuje, że nie pożałujesz! Nie
    zmarnuj swojej szansy!
    Nie przejmuj się, że tekst jest trochę długi! Warto przeczytać!
    To nie żaden żart!
    Nie wierzysz? To oczywiste, kto da 15000 zł za nic? A jednak. Po
    pierwsze
    nie za nic, bo wkład wynosi 5 zł po drugie potrzebujesz troszkę pracy
    dosłownie 20 - 30 minut jednorazowo (np. dziś albo jutro!). Zarobisz
    jak każdy,
    kto bierze w tym udział ok. 15000 zł w okrągły miesiąc! (ja dokładnie
    zarobiłem 25435 zł w miesiąc bo poświęciłem 3 godzinki a nie 30 minut!
    Opłacało się.). Ten sposób wymyślił Roberto T. Kiyosaki - najbogatszy
    inwestor na świecie, który w dodatku nie ma pracy... i tak się
    rozeszło
    aż trafiło do mnie i do Ciebie!
    Opowiem jakie to łatwe i proste, ale jeśli nie masz teraz 5 minut żeby
    spokojnie o tym przeczytać zapisz tą stronę i wróć kiedy będziesz mieć
    czas : )
    Tak więc pomyśl czy warto się troszkę zaangażować zanim pochopnie
    "wyrzucisz" tyle forsy (co miesiąc 15000 zł lub więcej). To zależy od
    Ciebie.
    Gdy opowiedziałem o tym kolegom, wyśmiali mnie... A jednak wziąłem w
    tym
    planie udział. Moi znajomi wyciągnęli się jak zobaczyli moje konto, a
    mówiłem od razu wejdźcie w to, wiadomo nawet znajomi czasami są
    nieufni.
    Hehe, teraz się z tego śmieją. Jak sobie przypomnę ich miny, jak
    opowiadali
    o tym gdy zajrzeli na konta. Zresztą mi też gęba opadła jak zobaczyłem
    konto! A moje konto wciąż rosło i dalej rośnie. Jak tak dalej pójdzie
    zostanę milionerem z jednego internetowego biznesu - czy jest to
    możliwe?!
    Nawet teraz jak to pisze, dziwi mnie ile osób musi ciężko pracować by
    utrzymać dom, swoje dzieci lub po prostu zbiera na kino lub komputer.
    Dziękuję
    teraz temu, kto wysłał mi tą wiadomość i przedstawił mi ten pomysł,
    dziękuję że nakłonił mnie do tego, aby zrobić jeden mały skok w bok od
    szarego życia i zainwestować pieniądze po to by włożone - pracowały
    dla
    mnie - a nie ja na te pieniądze. Nigdy nie zarobiłem mniej niż 14 000

    z każdej okazji.
    Teraz udowodnię Ci, iż jest to LEGALNY BIZNES! Nie potrzebujesz
    niczego
    sprzedawać! Nie potrzebujesz rozmawiać o tym z przyjaciółmi, rodzina
    lub z
    nikim innym (chyba, że chcesz). W dodatku, jeśli jesteś nieśmiały(a)
    problem masz z głowy - bo nie musisz mieć bezpośredniego kontaktu z
    drugim
    człowiekiem. Ktokolwiek, kto trzyma rękę na pulsie może osiągnąć
    sukces i wzbogacić się o kilkadziesiąt tysięcy złotych. Jeśli
    wierzysz, że
    każdy ma swoje pięć minut to po prostu zrób krok po kroku tak jak jest
    to napisane poniżej! To Twoja szansa na zmianę Twojej przyszłości!

    To jest NAJTAŃSZA, NAJSZYBSZA I NAJPROSTSZA droga do zarobienia
    prawdziwych
    pieniędzy przez Internet w tak KRÓTKIM czasie. OK. to zaczynamy, bo
    się
    rozgadałem
    Ten program działa i nieważne z jakiego kraju jesteś albo w jakim
    przebywasz:
    * NIE ważne ile masz lat.
    * I na dodatek NIE będziesz potrzebować specjalnej wiedzy lub
    talentu.
    * NIE będziesz przeglądał stron internetowych,
    * NIE będziesz nigdzie dzwonić, klikać w bannery, lub
    SPAMować,
    * NIE będziesz także płacić za reklamy itp.

    Wszystko czego potrzebujesz to:
    - Konto w banku (najlepiej z możliwością obsługi przez Internet, ale
    nie
    koniecznie),
    - Około 20-30 minut twojego czasu jednorazowo!
    Jeżeli masz chociaż 13 lat, to możesz założyć swoje własne konto w
    banku. Nie wierzysz? Proponuję ci mBank. Wejdź na WWW.mbank.pl i
    znajdź
    ofertę izzyKonto. Zobaczysz, że mając zaledwie 13lat możesz mieć już
    własne prawdziwe konto w banku.
    KROK 1
    Niezaprzeczalne prawo natury jest takie, żeby zarobić musisz cos od
    siebie
    dać! Więc pierwsze co musisz zrobić to zainwestować TYLKO 5 ZŁ. Jak
    mówi Robert T. Kiyosaki- "jesli nic nie zainwestujesz - nic większego
    nie
    zyskasz!". Im szybciej zainwestujesz tym szybciej zaczniesz zarabiać z
    powiększającą się rzeszą ludzi! Tak więc, przelej 5 zł na PIERWSZE
    znajdujące
    się poniżej konto bankowe z notka mówiącą (tytułem):
    "Proszę, dodaj mnie do swojej listy mailowej."
    CHCĘ, ŻEBYS WIEDZIAŁ (A), ŻE JEST TO PO TO, ABY UTRZYMAĆ TEN PROGRAM
    LEGALNYM!
    To naprawdę proste! Gdy przelejesz 5zł na pierwsze konto z poniższej
    listy, to możesz już się szeroooko uśmiechnąć . Nie wiem czy wiesz,
    ale
    już czerpiesz z tego programu wielkie korzyści. Nawet nie zdajesz
    sobie z
    tego sprawy.

    Oto obecna lista:

    1. Nr konta: 26 1160 2202 0000 0000 1401 3344
    2. Nr konta: 68 1160 2202 0000 0000 1405 7887
    3. Nr konta: 86 1160 2202 0000 0000 1405 7854
    4. Nr konta: 30 1160 2202 0000 0000 1405 7892
    5. Nr konta: 46 1140 2004 0000 3002 5324 2329

    PAMIĘTAJ! Wpłać 5 zł na konto nr.1 i jako nazwę odbiorcy wpisz "xxx"
    ze
    względu na ochronę danych, a jeżeli dobrze przepiszesz numer konta to
    pieniądze i tak dojdą!
    KROK 2
    Gdy już przelałeś 5 zł na konto znajdujące się na 1. miejscu listy
    (wraz z Tą dodatkową notką - TO BARDZO WAŻNE!), następną rzeczą, którą
    musisz zrobić to zrobić kopię tej strony (tekstu na niej
    zawartego),później konto nr.1 skasuj, a na dole (na 5. miejscu) dopisz
    swoje konto
    przesuwając konta nr 2 , 3 , 4 , 5 do przodu. NIE WPISUJ SWOJEGO
    NUMERU KONTA NA 1.
    POZYCJĘ, PONIEWAŻ SAM NA TYM STRACISZ (CZYTAJ DALEJ). NIE BĄDZ
    ZACHŁANNY!
    Robisz to wszystko po to by wysłać ten cały tekst ponownie
    (korzystając z
    twojej książki mailowej albo reklamować na swojej stronie WWW- tak jak
    ja
    zrobiłem) do np. 40 osób (zapamiętaj, że 40 osób to dobra liczba do
    wzbogacenia się, ale możesz zareklamować to w darmowy sposób w
    Internecie
    przez co więcej ludzi to zobaczy i możesz więcej zarobić!
    POTRZEBUJESZ DOWODÓW?
    Tutaj są przykładowe 4 osoby, oczywiście NIE są to wszystkie, które
    brały udział w tym programie i które zainwestowały nic innego jak 5 zł
    30 minut swojego czasu.
    "Jaki wspaniały plan! Zrobiłem wszystko co mi poradziliście z jakieś 3
    tygodnie temu i co prawda nie udało mi się uzbierać 15 000 o których
    mówiliście, ale te 9 135zl tez mnie powaliły, a jest jeszcze tydzień!
    "
    Tomasz Wantorek , Warszawa
    "Cześć. Tu Justyna! No cóż, co mogę powiedzieć? DZIĘKUJĘ BARDZO
    BARDZOOO MOCNO wysłałam 40 maili tak jak mówiliście i w sumie
    zapomniałam o
    ocalej tej sprawie bo tak naprawdę nie wierzyłam w to, a te 5 złotych
    jeszcze nikogo nie uratowało. Ale jak zobaczyłam moje konto po kilku
    tygodniach to się załamałam! W tym dobrym znaczeniu! Było tam prawie
    15 000
    złotych! I jak ja to teraz wydam tak szybko? Przecież za kolejnych 30
    dni
    będę mieć tego więcej! Dziękuje jeszcze raz!"
    Justyna Trośjan, Strzelce Opolskie
    "Byłem zaskoczony kiedy zobaczyłem moje konto! Przez 3 tygodnie na
    moim
    koncie znalazło się 9 440zl. Na początku myślałem, że to jakiś błąd
    wkradł im się do kompów. Ale potem wypłaciłem pieniądze i kupiłem
    sobie
    super kompa! Nareszcie! Dzięki, dzięki, dzięki!"Ryszard Bodler,
    Gdańsk"Mam 14 lat i wziąłem udział w tym planie (dla ścisłości mam
    konto w banku
    od 13 lat), powysyłałem maile, zrobiłem stronę i ogólnie zapomniałem o
    tym. Po miesiącu sprawdzałem w Internecie stan mojego konta i
    normalnie
    spadłem z krzesła. Na moim koncie było ok. 15000 zł (byłem wtedy tak
    podniecony, że zapomniałem dokładnie ile było wtedy kasy na koncie).
    Bardzo,
    bardzo dziękuje!"
    Marcin Kostyń, Białystok
    Kilka miesięcy temu, każdy z tych ludzi robił dokładnie to samo co Ty
    teraz w tej chwili, czytał to i się zastanawiał.
    A tutaj troszkę matematyki:
    Kiedy wyślesz swoje maile (lub rozpowszechnisz tą stronę w inny
    sposób,
    będziesz na 5 miejscu listy. To najlepsza pozycja po to by zarobić
    poważne
    pieniądze! Żaden inny program nie daje tak wysokich i realnych
    pieniędzy
    z różnych powodów, które wytłumaczę poniżej. Jak długo będziesz
    wysyłać tą wiadomość do ludzi, którzy będą zainteresowani programem,
    możesz spodziewać się, że średnio odpowie na nie 25% ludzi. Ale bądzmy
    bardziej pesymistyczni i dajmy na to, że tylko 12,5%, dla utrudnienia.
    Gdy wyślesz 40 maili do różnych osób, możesz spodziewać się ze 5 z
    nich zrobi dokładnie to co Ty (12,5% z 40= 5). Ale tym razem twój
    numer konta
    przesunie się na 4 pozycje. Wtenczas już będzie o tym programie
    wiedziało 200 osób (5 x 40).
    Z tych 200 ludzi, udzieli się 25 (12.5% z 200=25), więc dalsze 1 000
    maili
    (25 x 40), podniosą Twój numer konta na 3 pozycje.
    Z tych 1 000 ludzi, możesz spodziewać się, ze udzieli się 125 osób
    (12.5% z 1000=125), więc dalsze 5000 maili (125 x 40) podniesie Twoje
    konto na 2
    pozycje w liście.
    A z tych 5 000 ludzi, możesz spodziewać się 625 osób, które się
    udziela (12.5% z 5000=625), więc kolejne 25 000 osób (625x40)
    podniesie TWÓJ
    NUMER KONTA NA 1 POZYCJĘ!
    I teraz, z 25 000 ludzi, możesz spodziewać się, ze 3125 z nich odpowie
    (12.5% z 25 000=3 125). A w tym czasie to Ty będziesz na 1 miejscu!
    Więc
    dostaniesz: 15 625 złotych! (3125 x 5zł).
    Więc, jak Twój numer znajdzie się na 1 pozycji przez kolejne kilka
    dni,
    to będzie Twój czas na to by zbierać pieniądze! Przez serie 30 dni, te
    pieniądze będą wysłane przez kilka tysięcy ludzi tak jak Ty to
    zrobiłeś!
    Powodzenia, PROSZĘ, nawet jeśli się nie zdecydowałeś (as) jeszcze, nie
    wyrzucaj adresu tej strony. DOBRZE CI RADZĘ!
    Mało, kto wierzy ze można tyle zarobić, ludzie są bardzo sceptycznie
    nastawieni do takich spraw, ale to jest naprawdę realne, a te 5 zł
    "zaryzykować" to nie dużo. Dlaczego w cudzysłowiu? Bo jeżeli zrobisz
    to co było
    napisane wyżej, nie ma żadnego ryzyka! Tylko zyski!

    Zachęcam Cię jeszcze raz do wzięcia udziału w tym wspaniałym planie!
    Na
    pewno nie pożałujesz!
    Bardzo prosze podejść do sprawy poważnie i uczciwie , w końcu 5 zł. to
    żaden majątek, a w zamian można naprawdę wiele zyskac! Gdyby każdy kto
    czyta to ogłoszenie wpłacił w/w kwotę to rezultat jest prosty do
    obliczenia, bedzie szczęśliwym posiadaczem pokażnej sumki. MIłej
    zabawy.
    Uczciwość to sens tej zabawy!

  • 2. Data: 2008-07-07 20:00:57
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    e...@t...pl pisze:

    > Wpłacasz 5 zł a zarabiasz 15 000

    Bzdura.

    > System zaczerpnięty od znanego inwestora - Roberto T. Kiyosaki

    Nie. To jest łańcuszek św. Antoniego.

    > To jest NAJTAŃSZA, NAJSZYBSZA I NAJPROSTSZA droga do zarobienia
    > prawdziwych
    > pieniędzy przez Internet w tak KRÓTKIM czasie.

    Kłamstwo.

    > "Proszę, dodaj mnie do swojej listy mailowej."
    > CHCĘ, ŻEBYS WIEDZIAŁ (A), ŻE JEST TO PO TO, ABY UTRZYMAĆ TEN PROGRAM
    > LEGALNYM!

    Ten program jest nielegalny.

    > POTRZEBUJESZ DOWODÓW?
    > Tutaj są przykładowe 4 osoby, oczywiście NIE są to wszystkie, które
    > brały udział w tym programie i które zainwestowały nic innego jak 5 zł
    > 30 minut swojego czasu.

    Wymyśleć ci następnych 50 osób?

    > Uczciwość to sens tej zabawy!

    Napisał oszust i...spamer. Bardzo zabawne :D

  • 3. Data: 2008-07-08 19:58:28
    Od: "@((s)).wp.pl" <""z_domu_do_pracy\"@((s)).wp.pl">

    Użytkownik Juzek Kocimientka napisał:

    > Bzdura.

    ...i cały misterny plan w pizdu...

    :P

  • 4. Data: 2008-07-08 20:31:56
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Mon, 7 Jul 2008 12:55:45 -0700 (PDT), e...@t...pl wrote:

    >Wpłacasz 5 zł a zarabiasz 15 000

    Nie wiedziałem, że wioskowe głupki tak dobrze zarabiają.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 5. Data: 2008-07-08 23:00:02
    Od: "PiotrG" <b...@o...pl.cut-here.x.y.z>

    Typowy łańcuszek. Ostatni będą mieli przeje.ane :( - nie dostaną ani grosza.

  • 6. Data: 2008-07-09 08:56:50
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Typowy łańcuszek. Ostatni będą mieli przeje.ane :( - nie dostaną ani
    > grosza.

    najgorsze to to, ze i tak znajda sie jelenie;

    zobaczcie ile osob (jeleni) wplacalo kase (kaucje :)
    tej firmie od reklam na samochodach (w trojmiescie byli);
    oczywiscie (w koncu) wlasciciela tej piramidki szuka policja :)

  • 7. Data: 2008-07-12 08:27:34
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Maciej Bojko pisze:

    > Nie wiedziałem, że wioskowe głupki tak dobrze zarabiają.

    nie obrażaj ludzi ze wsi, pochodzenie nie determinuje w zaden sposób
    inteligencji, a o to przyklad:

    http://www.smog.pl/wideo/19282/nurek_znbspjaworzna_u
    dziela_wakacyjnych_porad_klasyka/

    a post z wroclawia prawdopodobnie jest

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    Integracje Action,Pronox,Subiekt,NTT,osCommerce
    Chcesz mieć swoją integracje ? Proszę o kontakt.

  • 8. Data: 2008-07-12 09:07:02
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 12 Jul 2008 10:27:34 +0200, keczerad <k...@p...fm>
    wrote:

    >nie obrażaj ludzi ze wsi, pochodzenie nie determinuje w zaden sposób
    >inteligencji, a o to przyklad:

    Ależ zupełnie mnie nie zrozumiałeś. Chodzi mi konkretnie o tradycyjną
    profesję wioskowego głupka (polecam "Miłość i śmierć" Allena). A sam
    mieszkam w miejscowości bez praw miejskich i nie zauważam jakiejś
    szczególnej różnicy średniego IQ w porównaniu z Warszawą.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com