PracaGrupypl.praca.dyskusje › Testy na inteligencje

  • 1. Data: 2003-05-01 09:12:11
    Temat: Re: Testy na inteligencje
    Od: "dead star" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:6a20.00000133.3eb22795@newsgate.onet.pl...
    > Witam.Czy istnieje jakiś sposób na bezbłędne napisanie testów na
    intelgencje
    > robionych przez pracodawców.TYLKO NIE PISZCIE ZE TRZEBA MIEC WRODZONA!!!!!
    > Interesuja mnie ciekawe sposoby na przejście tego beznadziejnego testu.
    > Pozdrawiam

    Polecam testy MENSY takze w internecie

    pozdrawiam;
    Krzysztof Sz.

  • 2. Data: 2003-05-02 08:08:53
    Temat: Testy na inteligencje
    Od: m...@o...pl

  • 3. Data: 2003-05-02 08:27:52
    Od: m...@o...pl

    > w dobrze napisanym tescie, przez fachowca, WYZEJ TEGO CO JESTES NIE
    > PODSKOCZYSZ.
    >
    > notabene ja nie rozumiem po co mialbys? uwazasz, ze jak dostanies
    > prace bo komus sie wydawalo, ze jestes einstein, to co - pociagniesz
    > dlugo bo bedzie umial takie zadania realizowac, jak einstein?
    >
    > zastanow sie czlowieku.
    > po co oszukiwac? oszukasz, dostaniesz prace na miesiac czy dwa i
> [...]
    Po pierwsze jak byś sie tym interesował to byś wiedział ze jest kilka rodzajów
    osobowości i nie każdy zda dobrze test na inteligencj dotyczący inteligencji
    logicznio-matematycznej.Ja juz długo pracuje i sprawdziłam sie w tej pracy.A to
    jest wymysł jakiegoś palanta.Napisałam ciekwwe pomysły a nbie jakies pierdoły
    jak nie masz nic ciekwego do napisania na ten temat to nie pisz.
    Magda

  • 4. Data: 2003-05-02 08:28:10
    Od: m...@o...pl

  • 5. Data: 2003-05-02 08:33:30
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

  • 6. Data: 2003-05-02 09:40:38
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    On 2 May 2003 10:27:52 +0200, m...@o...pl wrote:

    > Po pierwsze jak byś sie tym interesował
    [ciach]

    Pierwszym wyznacznikiem inteligencji niech będzie odpowiadanie do kobiety
    (Nina) poprzez odpowiednią formę, tzn. "interesowała".
    Pozdrawiam
    Tobi

  • 7. Data: 2003-05-02 11:32:31
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    m...@o...pl wrote in news:6a20.00000133.3eb22795@newsgate.onet.pl:

    /ciach.../

    > TYLKO NIE PISZCIE ZE TRZEBA MIEC WRODZONA!!!!!

    Skoro znasz juz odpowiedz...

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 8. Data: 2003-05-02 11:34:45
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > Pierwszym wyznacznikiem inteligencji niech będzie odpowiadanie
    > do kobiety (Nina) poprzez odpowiednią formę, tzn. "interesowała".

    Wiesz, Tobi, tu to akurat obydwie Panie się inteligencją nie
    wykazały :P

    Maciek
    --
    http://www.infobroker.tk/ - niezalezny broker informacji
    Nie trac czasu na samodzielne szukanie danych!

  • 9. Data: 2003-05-02 13:03:29
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    m...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > Interesuja mnie ciekawe sposoby na przejście tego beznadziejnego testu.

    Jest to problem wszystkich uczniów i studentów od setek, a może i tysięcy
    lat - jak zdać egzaminy czy klasówki bez uczenia się. No cóż - może akurat
    tobie się uda.

    Jednak sądzę, że jak odkryjesz ten kamień filozoficzny, to już nie będziesz
    musiała zdawać żadnych durnych testów, po prostu w ogóle nie będziesz
    musiała pracować.

    Życzę powodzenia.

  • 10. Data: 2003-05-02 14:13:56
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    " leszek" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    będziesz
    > musiała zdawać żadnych durnych testów, po prostu w ogóle nie będziesz

    Czekaj... a jak chcesz sie 'uczyc' do testow na inteligencje??

    Kania