PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa w Idei oraz Erze?

  • 1. Data: 2003-05-01 08:58:30
    Temat: Rozmowa w Idei oraz Erze?
    Od: "poste" <m...@p...fm>

    ktos moze sie podzielic spostrzezeniami jak wygladaja rozmowy w tych
    firmach?

    LM

  • 2. Data: 2003-05-01 10:12:38
    Temat: Re: Rozmowa w Idei oraz Erze?
    Od: "hk" <r...@N...gazeta.pl>

    poste <m...@p...fm> napisał(a):

    > ktos moze sie podzielic spostrzezeniami jak wygladaja rozmowy w tych
    > firmach?
    >
    > LM

    aplikowałem do idei na "inżynier nadzoru" albo jakoś tak
    młoda pani wypytywała mnie szczegółowo o doświadczenie
    (jednak sprawiała wrażenie że na sprawach technicznych się nie zna),
    o preferencje finansowe (ale nie chciała powiedzieć ile może zaoferować)
    po trzech miesiącach już myslałem że o mnie zapomnieli i
    otrzymałem list że niestety nie znaleźli dla mnie miejsca

    hk

  • 3. Data: 2003-05-01 11:56:59
    Od: jw <j...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik poste napisał:
    > ktos moze sie podzielic spostrzezeniami jak wygladaja rozmowy w tych
    > firmach?

    podczas rozmowy kładziesz telefon komórkowy na stole należący do tej
    sieci i wtedy masz plusa :-)

  • 4. Data: 2003-05-01 13:05:52
    Od: "Joanna Bednarczyk" <b...@o...pl>

  • 5. Data: 2003-05-01 13:06:10
    Od: "Joanna Bednarczyk" <b...@o...pl>

  • 6. Data: 2003-05-01 13:11:54
    Od: "Joanna Bednarczyk" <b...@o...pl>

    Witam,
    bylam na rozmowie w Erze - rozmowa kwalifikacyjna byla czysta proforma.
    Wszystko odbywalo sie w szalonym tempie - kilka glupich pytan; okolo 10 osob
    umowinych w tym samym czasie - jednym slowem do bani :(
    Dodam tylko ze jestem z wrocka.
    Pozdrawiam.
    Zycze powodzenia :)
    Mysiak

  • 7. Data: 2003-05-01 14:33:37
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    jw <j...@n...gazeta.pl> wrote:

    > podczas rozmowy kładziesz telefon komórkowy na stole należący do tej
    > sieci i wtedy masz plusa :-)

    PLUSa?
    w Erze czy w Idei ;-) ?

    pozdrawiam