PracaGrupypl.praca.dyskusjeTesty na inteligencje › Re: Testy na inteligencje
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Testy na inteligencje
    Date: 02 May 2003 01:33:30 -0700

    m...@o...pl writes:

    > Witam.Czy istnieje jakiś sposób na bezbłędne napisanie testów na intelgencje
    > robionych przez pracodawców.TYLKO NIE PISZCIE ZE TRZEBA MIEC WRODZONA!!!!!
    > Interesuja mnie ciekawe sposoby na przejście tego beznadziejnego testu.

    w dobrze napisanym tescie, przez fachowca, WYZEJ TEGO CO JESTES NIE
    PODSKOCZYSZ.

    notabene ja nie rozumiem po co mialbys? uwazasz, ze jak dostanies
    prace bo komus sie wydawalo, ze jestes einstein, to co - pociagniesz
    dlugo bo bedzie umial takie zadania realizowac, jak einstein?

    zastanow sie czlowieku.
    po co oszukiwac? oszukasz, dostaniesz prace na miesiac czy dwa i
    wylecisz z hukiem.
    na co ci to?

    --
    Nina Mazur Miller