PracaGrupypl.praca.dyskusje › Testy na inteligencje

  • 11. Data: 2003-05-02 14:26:12
    Temat: Re: Testy na inteligencje
    Od: "Sigi" <m...@N...poczta.fm>

    "Kania" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:b8tumd$b63$1@news.onet.pl...

    > Czekaj... a jak chcesz sie 'uczyc' do testow na inteligencje??
    >
    > Kania

    Nauczyc nie, ale mozna sobie wyniki troche poprawic. Chocby poznajac zasady
    jakimi sie trzeba kierowac. Bo niektore pytania na testach po prostu sa
    podobne, widzac je pierwszy raz poswiecisz im duzo wiecej czasu niz widzac
    je lub podobne po raz 20-sty, nieprawdaz?

    To tak jak z nauka przebiegniecia maratonu czasie 2h. Nauczyc sie nie da ale
    mozna poprawic czas z 10h do np. 5h :)

    Pozdrawiam

    Sigi

  • 12. Data: 2003-05-02 16:06:46
    Od: m...@o...pl

    > [ciach]
    >
    > Pierwszym wyznacznikiem inteligencji niech będzie odpowiadanie do kobiety
    > (Nina) poprzez odpowiednią formę, tzn. "interesowała".
    > Pozdrawiam
    > Tobi
    Jak byłbys inteligenty to bys przeczytał że czekam na ciekawe propozycje a nie
    głupie komentarze.Nie masz o testach zielonego pojecia!Jak nie maz wiedzy i nic
    do powiedzenia to nie pisz albo zmien grupę.

  • 13. Data: 2003-05-02 21:56:26
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Macias" <m...@w...pl> writes:

    > Wiesz, Tobi, tu to akurat obydwie Panie się inteligencją nie
    > wykazały :P

    to ja poprosze o wskazanie, co w mojej wypowiedzi bylo nie tak?

    nie pisalam NIC na temat szczegolow zadnych testow.
    dobrze napisanych testow na inteligencje/badanie osobowosci czy inne
    oszukac sie nie da (no chyba ze ktos juz mial z dokladnie takimi do
    czyneinia i opracowal sobie odpowiedzi ew. nauczyl sie ich na pamiec z
    jakiegos wzroca);

    niemniej, sednem moje wypowiedzi bylo - po co?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 14. Data: 2003-05-03 05:15:11
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    On 2 May 2003 18:06:46 +0200, m...@o...pl wrote:

    > Jak byłbys inteligenty to bys przeczytał że czekam na ciekawe propozycje a nie
    > głupie komentarze.Nie masz o testach zielonego pojecia!Jak nie maz wiedzy i nic
    > do powiedzenia to nie pisz albo zmien grupę.
    Primo: kwestię mojej inteligencji mogą rozstrzygnąć tylko testy (ja się ich
    nie boję), a nie Ty po jednej wypowiedzi. Przeszedłem już niejeden taki
    test więc nie mów mi o czym mam pojęcie, a o czym nie.
    Secundo: złość piękności szkodzi więc się tak nie irytuj. Więcej luzu -
    mniej kompleksów!
    Pozdrawiam
    Tobi

  • 15. Data: 2003-05-03 22:07:38
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.Czy istnieje jakiś sposób na bezbłędne napisanie testów na
    intelgencje
    > robionych przez pracodawców.TYLKO NIE PISZCIE ZE TRZEBA MIEC WRODZONA!!!!!
    > Interesuja mnie ciekawe sposoby na przejście tego beznadziejnego testu
    Moze kup sobie - tak jak kupic mozna mature czy dyplom ;-)
    Chyba ciekawy sposob, nie?

    PiotrG

  • 16. Data: 2003-05-04 09:50:33
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > to ja poprosze o wskazanie, co w mojej wypowiedzi bylo nie tak?

    To ja poproszę jeszcze raz o dokładne przeczytanie cytatu, do którego
    się odniosłem :)

    Maciek
    --
    http://www.infobroker.tk/ - niezależny broker informacji
    Nie trać czasu na samodzielne szukanie danych!

  • 17. Data: 2003-05-04 10:48:08
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Macias" <m...@w...pl> writes:

    > To ja poproszę jeszcze raz o dokładne przeczytanie cytatu, do którego
    > się odniosłem :)

    nie wiem, czy to ty pisales czy nie, ale chcialabym wiedziec, gdzie to
    sie nie wykazalam inteligencja ergo napisalam jaks glupote, skoro
    "_obydwie_ panie sie nie wykazaly inteligencja".

  • 18. Data: 2003-05-04 12:02:14
    Od: "Greg" <U...@o...pl>

    "Nina M. Miller" w news:m24r4b3s47.fsf@pierdol.ninka.net napisał(a):

    > nie wiem, czy to ty pisales czy nie, ale chcialabym
    > wiedziec, gdzie to sie nie wykazalam inteligencja

    W miejscu gdzie napisalas "po co mialbys", gdy odpisywalas osobie
    podpisujacej sie Magda.

    > skoro "obydwie panie sie nie wykazaly inteligencja".

    Obydwie, poniewaz Magda odpisujac Ninie rowniez pisala "jak byś sie tym
    interesował".

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl

  • 19. Data: 2003-05-04 22:20:04
    Od: "sviodo" <s...@w...pl>

    nie wytrzymalem - jak to idzie? ...nozyce sie odezwa...

    same pier**** zadnych konkretow - oto ona

    --
    Svi

  • 20. Data: 2003-05-06 12:54:37
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

> [...]
    > Interesuja mnie ciekawe sposoby na przejście tego beznadziejnego testu.

    Testy maja zmierzyc IQ, ale wcale nie jest przeciez pewne, ze prace dostanie
    ten najbardziej inteligentny. W interesie pracodawcy \ szefa nie jest miec
    podwladnego idiote, ale czy od razu madrzejszego od niego ?

    * inteligentny szef + inteligentny pracownik = korzyść
    * inteligentny szef + pracownik idiota = produkcja

    Tak na marginesie - bezbledne rozwiazanie testu na int. siwadczyloby, ze
    jestes absolutnym geniuszem. Testy sa tak ukladane, ze nawet b. inteligentni
    nie rozwiazuja wszystkiego.

    M.