PracaGrupypl.praca.dyskusje › Tesco, co robi informatyk?

  • 61. Data: 2005-09-19 09:45:33
    Temat: Re: Tesco, co robi informatyk?
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego niedziela, 18 września 2005 17:53 szanowny(a) Wojciech Bańcer
    zamieścił(a) na forum publicznym pl.praca.dyskusje co następuje:

    > Ani jedno nie wymaga stałego IP do tego by móc to używać wygodnie.

    Zależy na jakim poziomie. Nie każdy chce być zależny od dyndns czy
    pochodnych. Jak potrzebuję tunel do siebie do sieci prawie codziennie.

    --
    Pozdrawiam Filip "Fatman" Kata
    E-mail: admin(malpeczka)linuxace(kropeczka)net

  • 62. Data: 2005-09-19 09:46:13
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego niedziela, 18 września 2005 19:28 szanowny(a) gromax

    Właśnie dlatego używam DSL-a.

  • 63. Data: 2005-09-19 09:56:10
    Od: Jakub Turski <y...@S...hell.pl>

    ._ The little penguin sat on the shore,
    _@__ watching Filip "Fatman" Kata write the letter
    ~~~~~ on the memorable day of nie, 18 wrz 2005 at 10:29 GMT

    > No i oczywiście stałe ip bez którego nie mogę się obejść.

    dyndns.org nie wystarczy?

    Pozdrawiam,

    KT
    --
    __ __.-------------------------------------------------
    --------------.__

  • 64. Data: 2005-09-23 11:14:39
    Od: Agata Rabska <m...@S...hell.pl>

    Dnia Sat, 17 Sep 2005 09:59:14 +0200, Filip "Fatman" Kata naskrobałeś/łaś:

    >Używałeś? Ja miałem do czynienia i działało tragicznie.
    Ja uwżywałam baaardzo długi okres czasu. Nie narzekam. Działalo
    dokładnie tak, jak miało.

    I nie, nie jestem adminem sieci lokalnej.

    --
    Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
    12 latka no 1. on p.r.a

  • 65. Data: 2005-09-23 11:17:09
    Od: Agata Rabska <m...@S...hell.pl>

    Dnia Sun, 18 Sep 2005 16:22:11 +0200, Filip "Fatman" Kata naskrobałeś/łaś:

    >Ja się zastanawiam kiedy wszystkie sieci osiedlowe upadną. Takie Chello,
    >które oferuje już 11 Mbit łącze do użytku domowego
    Nie upadną.
    Chello dla użytku domowego nie ma lokalnego wareza, huba czy innego
    dc++.

  • 66. Data: 2005-09-23 15:57:30
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <a...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego piątek, 23 września 2005 13:17 szanowny(a) Agata Rabska
    zamieścił(a) na forum publicznym pl.praca.dyskusje co następuje:

    > Chello dla użytku domowego nie ma lokalnego wareza, huba czy innego
    > dc++.

    Wystarczy, że by postawili kilka w swojej sieci, w której zamiast tych
    12Mbit byłoby 100MBit. Ludzie by zrezygnowali z amatorskich sieci.

  • 67. Data: 2005-09-23 18:00:20
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Filip \Fatman\ Kata [Fri, 23 Sep 2005 17:57:30 +0200]:

    > Wystarczy, że by postawili kilka w swojej sieci

    Oczywiscie, legalnie dzialajaca firma stawia na swoim serwerze
    oficjalnego wareza.

    Cpales cos? ;)

    Kira

  • 68. Data: 2005-09-23 18:47:07
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 23-09-2005 o 20:00:20 Kira <c...@-...pl> napisał:

    > Re to: Filip \Fatman\ Kata [Fri, 23 Sep 2005 17:57:30 +0200]:

    > Oczywiscie, legalnie dzialajaca firma stawia na swoim serwerze
    > oficjalnego wareza.

    Serwery P2P są nielegalne? od kiedy?

  • 69. Data: 2005-09-23 18:48:17
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Tomasz Płókarz [Fri, 23 Sep 2005 20:47:07 +0200]:

    > Serwery P2P są nielegalne? od kiedy?

    Warez to serwer P2P? Od kiedy? :)

    Kira

  • 70. Data: 2005-09-23 18:51:03