PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kilka ofert pracy - jak to rozegrać

  • 1. Data: 2005-07-15 18:30:56
    Temat: Kilka ofert pracy - jak to rozegrać
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl>

    Zepewne niejedna / niejeden z was był w takiej sytuacji: szukam pracy,
    wysyłam ofery do różnych firm, niektóre firmy zapraszają na rozmowy. Rozmowy
    te odbywają się co 2 - 3 dni na przestrzeni kilku tygodni. Jak w takim razie
    rozegrać to, by spośród tych ofert wybrać ta najlepszą ? Przecież może
    zdarzyć się tak, że jedna z firm, która jako pierwsza się zgłosiła,
    zaproponowała dobre warunki, zgodziliśmy się na nie, a nagle inna firma
    dzwoni z lepszą ofertą - i co wówczas, po prostu podziękować tamtej firmie ?
    Przecież chyba nie powiem na rozmowie, że decyzję podejmę za 2 tygodnie, jak
    obskozę pozostałe firmy ...
    Jak wy wychodzicie z takiej sytuacji ?

    --
    jaqbek [monkey] poczta dot onet dot pl

  • 2. Data: 2005-07-15 18:53:48
    Temat: Re: Kilka ofert pracy - jak to rozegrać
    Od: PZ <p...@m...com>

    jaQbek napisał(a):
> [...]
    > Przecież chyba nie powiem na rozmowie, że decyzję podejmę za 2 tygodnie, jak

    Witam

    Powiedz, ze lazienke/kuchnie/dom/pol miasta musisz wyremontowac, bo
    przeciez nie bedziesz mial urlopu jak zaczniesz, a zona walkiem po
    glowie moze przylozyc:D

    PZ

  • 3. Data: 2005-07-15 19:26:06
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "jaQbek" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Przecież chyba nie powiem na rozmowie, że decyzję podejmę za 2 tygodnie,
    jak
    > obskozę pozostałe firmy ...

    A dlaczego własnie tak nie zrobisz? Ma to rozwiązanie jakieś wady?

    vertret

  • 4. Data: 2005-07-15 21:03:33
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl>

    Użytkownik "vertret" <vertret@@@op.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "jaQbek" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > jak
    >
    > A dlaczego własnie tak nie zrobisz? Ma to rozwiązanie jakieś wady?

    Bo w czasie, gdy ja się bede zastanawiał, czy tą ofertę przyjąc czy nie,
    firma może zatrudnić kogoś innego.

  • 5. Data: 2005-07-16 06:16:55
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    > Bo w czasie, gdy ja się bede zastanawiał, czy tą ofertę przyjąc czy nie,
    > firma może zatrudnić kogoś innego.

    Czyli bedzie robic dokladnie tak samo jak ty. Lajf is brutal.

    vertret

  • 6. Data: 2005-07-16 08:22:56
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl>

    > Użytkownik "jaQbek" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli bedzie robic dokladnie tak samo jak ty. Lajf is brutal.

    Tylko że raczej to ilość chętnych do pracy przewyższa obecnie ilość tych,
    którzy tą pracę moga zaoferować

  • 7. Data: 2005-07-16 08:43:13
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "jaQbek" <j...@n...pl> napisał w wiadomości news:dbag50

    > Tylko że raczej to ilość chętnych do pracy przewyższa obecnie ilość tych,
    > którzy tą pracę moga zaoferować

    I to cie zwalnia z bycia uczciwym?

    vertret

  • 8. Data: 2005-07-16 08:56:26
    Od: "jaQbek" <j...@n...pl>

    > I to cie zwalnia z bycia uczciwym?

    Nic takiego nie powiedziałem. Zastanawia mnie, jak może to wyglądać w
    praktyce ze strony pracodawcy, kiedy poinformuję go, że nie jest jedyna
    osoba, która w danym momencie proponuje mi pracę. Nie chciałbym obudzic się
    z ręką w nocniku ...

  • 9. Data: 2005-07-16 10:50:28
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 16 Jul 2005 10:22:56 +0200, "jaQbek"
    <j...@n...pl> zakodował:

    >Tylko że raczej to ilość chętnych do pracy przewyższa obecnie ilość tych,
    >którzy tą pracę moga zaoferować

    Masło maślane ;)
    To chętni do pracy ją oferują, czy kupują? ;)

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 10. Data: 2005-07-16 17:05:28
    Od: "FotoHolic" <foto_sek@nie_ma_jak_spam.pl>

    Użytkownik "jaQbek" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    [...]

> [...]
    > praktyce ze strony pracodawcy, kiedy poinformuję go, że nie jest jedyna
    > osoba, która w danym momencie proponuje mi pracę. Nie chciałbym obudzic

    Dokladnie tak samo jak napisales:
    Nie jestescie Panstwo jedyna firma, ktora zaproponowala mi prace. Musze sie
    zastanowic i chetnie ustale z Panstwem termin decyzji, o ile nie macie uwag
    w zwiazku z tym.

    FotoHolic