PracaGrupypl.praca.dyskusjeTaktyka prośby o podwyżkę › Taktyka prośby o podwyżkę
  • Data: 2002-09-13 14:13:59
    Temat: Taktyka prośby o podwyżkę
    Od: "Tytus" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Pod koniec tego miesiąca kończy mi się umowa o pracę. Szef zasugerował mi,
    że zatrudni mnie dalej. Tym razem już na czas nieokreślony.
    Czy przy rozmowie z szefem i prośbie o podwyżkę (wiem, ze jest ze mnie
    zadowolony, wysłał mnie na szkolenie i w sumie jestem tu bardzo potrzebny
    dlatego będę się o nią starał) poruszyć fakt, że mam na oku inną pracę,
    lepiej płatną? Macie jakieś sugetie jak to zgrabnie rozegrać?
    Dzięki z góry.
    Tytus
    "Ciężka praca kiedyś zaprocentuje. Lenistwo daje efekt natychmiastowy."