PracaGrupypl.praca.dyskusjeTaktyka prośby o podwyżkę › Re: Taktyka prośby o podwyżkę
  • Data: 2002-09-13 18:30:08
    Temat: Re: Taktyka prośby o podwyżkę
    Od: "Plissken" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Mój szef to skurwiel. Wyobraźcie sobie że pracuje w firmie która ma już 10
    lat i nikt nigdy nie dostał tu żadnej podwyżki. Co najwyżej kończyło się
    obiecankami. Samego mnie wysłał na szkolenie po którym miałem mieć podwyżke,
    a teraz zapieprzam jako jeszcze BHPowiec i nic z tego nie mam. 3 razy
    rozmawialiśmy i 3 razy kazał mi się jeszcze nad tym zastanowić. Ponadto
    każdy wie ile kto inny zarabia i oni w ten sposób kontroluja płace bo każdy
    kto ma więcej budzi u innych zawiść. Szczyt chamstwa po prostu, ale co
    zrobić przy takim bezrobociu. W dodatku szef czasami mawia "KAŻDEGO MOŻNA
    ZASTĄPIĆ PANIE TOMKU".

    Życze wam lepszej pracy niż ta moja