PracaGrupypl.praca.dyskusjeTaktyka prośby o podwyżkę › Re: Taktyka prośby o podwyżkę
  • Data: 2002-09-13 14:50:59
    Temat: Re: Taktyka prośby o podwyżkę
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tytus" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:alsrsu$62t$1@news.tpi.pl...
    > Witam!
    > Pod koniec tego miesiąca kończy mi się umowa o pracę. Szef zasugerował mi,
    > że zatrudni mnie dalej. Tym razem już na czas nieokreślony.
    > Czy przy rozmowie z szefem i prośbie o podwyżkę (wiem, ze jest ze mnie
    > zadowolony, wysłał mnie na szkolenie i w sumie jestem tu bardzo potrzebny
    > dlatego będę się o nią starał) poruszyć fakt, że mam na oku inną pracę,
    > lepiej płatną? Macie jakieś sugetie jak to zgrabnie rozegrać?
    > Dzięki z góry.
    > --
    > Pozdrawiam
> [...]

    Jeśli, jak piszesz, masz już coś awaryjnego na oku, to jestes na wygranej
    pozycji. Jeśli naprawdę mu będzie na tobie zależeć, nie pozwoli Ci odejść. A
    jeśli stwierdzi, że Ci więcej nie da, sprawa jest jasna - idziesz tam, gdzie
    ciebie chcą. Myslę, że nie będzie błędem postawienie szefa przed kwestią
    wyboru. Zastanów się również, czy istotne są dla ciebie tylko pieniądze, czy
    też atmosfera pracy w obecnej firmie jest na tyle ciekawa, że nie warto
    byłoby ryzykować zmian. To już musisz sam ustalić, czy ta podwyżka
    zrekompensuje ewentualne negatywne skutki zmiany pracy

    Jakub